Parodos lankytojai galės apžiūrėti du naujus „Renault“ kabrioletus: naująjį „Renault Megane“ kupe-kabrioletą bei „Renault Wind“, taip pat „Megane“ gamos naujienas „Megane GT“ ir „Megane GT Line“, modernią klasikinio „Gordini“ stiliaus interpretaciją „Clio Gordini R.S.“ ir naujausias pažangias technologijas bei elektra varomus modelius, atspindinčius kompanijos šūkį „Laikas keistis“.

„Renault Megane CC“

Pristatomas sportiškas ir elegantiškas „Renault Megane“ kupe-kabrioletas yra ketvirtasis „Renault“ C klasės kabrioletas.

Dinamiško pasivažinėjimo su „vėjeliu plaukuose” galimybę teikia sulankstomas dviejų dalių, 0,47 kv. m. ploto stiklinis stogas, kurį pakelti ir nuleisti tereikia 21 sek. Bagažinės talpa, kuomet stogas pakeltas, yra 417 l, o kai nuleistas – 211 l.

„Megane“ kupe-kabrioletas Europos rinkoje bus siūlomas su trimis benzininiais 1,6 l arba 2,0 l varikliais, kurie išvystys nuo 110 iki 140 AG bei veiks su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže arba „variatoriumi”. Taip pat bus galima įsigyti automobilį su vienu iš trijų turbodyzelių agregatų, kurių mažiausiai galingas (110 AG) veiks su šešių laipsnių robotizuota pavarų dėže su dviem sankabomis. „Renault Megane CC” prekyboje turėtų pasirodyti šį pavasarį.

„Renault Wind”

Kitas Ženevoje „Renault“ pristatomas 3,83 m ilgio, dvivietis kupe-kabrioletas „Renault Wind” išsiskiria originaliu, inovatyviai pakeliamu elektriniu stogu, kuris atsidaro per 12 sek.

Išskirtinio dizaino kompaktiškas automobilis nukeliamu stogu tinka ir praktiškam kasdieniam naudojimui. „Wind“ itin vikrus, tinkamas vairavimui mieste. Šis automobilis yra vienintelis savo klasėje, kurio bagažo talpa nesikeičia (270 dm3), kokia bebūtų kabrioleto stogo padėtis.

„Renault Wind“ bus siūlomas su vienu iš dviejų variklių - 133 AG, 1.6 l, kuris naudojamas ir „Twingo R.S.”, arba ramesnį vairavimą mėgstantiems skirtu TCe 100. Penkių eksterjero spalvų modelio pardavimai bus pradėti šią vasarą.

„Megane GT“ ir „Megane GT Line“

Sportiškų „Renault“ automobilių gamą papildys ir „Megane“ gamos naujienos: „Megane GT“ bei „Megane GT Line“. Šie modeliai galimi hečbeko, kupe, kupe-kabrioleto, universalo versijomis, išsiskiria sportine važiuokle, naujo stiliaus priekiniu ir galiniu buferiu, 17- colių aliuminio lydinio ratais („GT Line“) arba 18-colių „Jetow“ ratais (GT), „Megane R.S.“ sportinėmis sėdynėmis, kokybiška apdaila bei kitais elementais.

Šiuos modelius bus galima rinktis iš 9 skirtingų spalvų. Sportiškiausia – „Megane GT“ versija su TCe 180 benzininiu varikliu arba su galingu dCi 160 dyzeliniu varikliu. „Dynamique” įrangos lygio „GT Line“ versijoje naudojama „Megane Coupe Sport“ važiuoklė bei ekonomiškai kurą naudojantys, aplinkai draugiški varikliai dCi 110 DPF (114g CO2/km), dabar galimi su naujausios kartos EDC (Efficient Dual Clutch) automatine dviguba sankabos transmisija. „Megane GT“ ir „Megane GT Line“ pardavimai bus pradėti nuo birželio.

„Clio Gordini R.S.“

Pernai pristačiusi „Twingo Gordini R.S.“, „Renault“ Ženevoje pateiks legendinio „Gordini“ modelio išskirtiniais bruožais papildytą „Clio Renault Sport“ variantą „Clio Gordini R.S.“. Šis modelis siūlomas su 2.0 l, 16 vožtuvų varikliu (203 AG, 215 Nm), „Renault Sport“ važiuokle.

Automobilyje įmontuota įvairi komfortiškam važiavimui ilgose kelionėse skirta įranga: „Renault“ laisvų rankų kortelė, „Carminat TomTom®“ navigacijos sistema su „IQ Routes™“ technologija, greičio ribotuvas bei kiti vairavimo patogumui skirti modernūs technologiniai sprendimai.

„Clio“ yra vienas geriausiai perkamų „Renault“ modelių nuo pat pirmojo šio modelio pristatymo 1990 m. Viso parduota daugiau nei 10 mln. automobilių, Europoje nuo 2000 m. parduota 70 000 vnt. „Clio“.

Šiuo metu tai yra antras geriausiai parduodamas modelis savo segmente. Gamintojai tikisi, kad išskirtinio dizaino rafinuotos, sportiškos „Clio Gordini R.S.“ versijos pristatymas turėtų dar labiau sustiprinti „Clio“ konkurencingumą ir išplėsti šio modelio pardavimus, tenkinant pačių reikliausių pirkėjų poreikius. „Clio Gordini R.S.“ pardavimai Europje bus pradėti birželį.

Ženevoje „Renault“ pristatys ir pažangias technologijas, atspindinčias kompanijos naująjį šūkį „Laikas keistis“, kurios padeda šiai kompanijai siūlyti itin žema CO2 emisija išsiskiriančius automobilius: „Twingo“ (94 g/km), „Clio“ (98 g/km), „Megane“ (114 g/km), „Scenic“ (125 g/km), „Laguna“ (122 g/km). 2009 m. 466 000 vnt. „Renault grupės“ parduotų automobilių išmetė iki 120 g/km CO2, 1 003 000 vnt. automobilių išmetė iki 140g/km CO2.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją