„Maserati“ išskirtinių kabrioletų gamybos tradicijas puoselėja jau 60 metų. Tačiau iki šiol jie visi buvo dviviečiai. Sukūrusi „GranCabrio“ kompanija siūlo keliauti keturiese – tai yra pirmasis šios markės keturvietis automobilis nudengiamu stogu.

Pagal „GranTurismo“ kupė gaminamo dviejų durų kabrioleto „GranCabrio“ elegantiškas linijas sukūrė Italijos dizaino specialistai iš „Pininfarina“ kompanijos.

Dvilypis automobilis

Automobilis, tinkantis kasdienėms reikmėms. Taip gana kukliai apie „Maserati GranCabrio“ kalba gamintojo atstovai. Ir jeigu paklausysite tokių rekomendacijų, kiekviena diena prasidės nuo šypsenos – šis gražuolis tikrai garantuoja gerą nuotaiką (nebent dieną teks pradėti nuo vizito į automobilių servisą, kuo anksčiau neretai skųsdavosi senesnių šios markės automobilių savininkai).

Iš minkštos medžiagos pagamintas automobilio stogas nusileidžia arba išsilanksto per 28 sek. Tai galima padaryti net ir važiuojant iki 30 km/val. greičiu. Važiuoti keturiese „GranCabrio“ tikrai galima – skirtingai nei kituose panašiuose kabrioletuose, čia galinės sėdynės yra visavertės. Kojoms vietos pakanka, tačiau išskleidus stogą aukštesni keleiviai gali skųstis, kad galva remia konstrukciją. Tiesa, nors gamintojai siūlo „GranCabrio“ keliauti keturiese, į automobilį susodinus tiek žmonių tolimiausia kelionė turbūt bus iki paplūdimio. Kabrioleto bagažinės talpa – tik 173 l, tad daug daiktų su savimi nepasiimsite.

Gamintojai nurodo, kad nuleidus stogą galima lėkti net ir 274 km/val. greičiu. Vis dėlto tokiam eksperimentui turbūt pasiryš tik nutrūktgalviai – net ir pasiekus 100 km/val. greitį gale sėdintys keleiviai nebesijaučia patogiai.

Kur kas malonesnių įspūdžių galima patirti įsitaisius prie vairo. Salone panaudotos kokybiškos medžiagos, tačiau automobilio kūrėjai galėjo ir labiau pasistengti. Kai kurių detalių plastikas stebina atsižvelgus į šio automobilio kainą. Kaip ir įprasta tokiuose automobiliuose, nuo mygtukų gausos raibsta akys.

Po variklio gaubtu įtaisytas 4.7 l darbinio tūrio, V8 motoras. Užvedus variklį ausis pasiekia palaimingas garsas, kuris dar labiau pamalonina spustelėjus greičio pedalą. 440 AG išvystantis variklis kelyje neleidžia abejoti savo galimybėmis – iki 100 km/val. automobilis gali įsibėgėti per 5,3 sek. Tiesa, maksimalus 490 Nm sukimo momentas pasiekiamas esant 4750 aps./min., tad iki šios ribos automobilis labiau primena ne sprinterį, o paplūdimiu bėgantį poilsiautoją.

Skirtingai nei kiti superautomobiliai, „GranCabrio“ pakaba nėra kieta. Būtent dėl gana „minkšto“ važiavimo šis visais ratais varomas kabrioletas pristatomas kaip skirtas kasdieniam važiavimui. Taip „Maserati“ stengiasi užtikrinti „Gran Turismo“ filosofiją, t.y. važiavimą aukščiausia klase. Taigi nepiktnaudžiaujant dinaminėmis savybėmis tai yra patogus automobilis, kuris akimirksniu gali tapti riaumojančiu žvėrimi.

O jaučiantiems galios trūkumą „Maserati“ gali pasiūlyti ir sportiškesnį kabrioletą „GranCabrio Sport“, kuriame montuojamas toks pat 4.7 l variklis, tik išvystantis 450 AG ir 510 Nm.

Atstovams geriausiai sekasi Lietuvoje

„Maserati“ atstovės Baltijos šalyse bendrovės „Modena Motors“ vykdančioji direktorė Ilzė Grase DELFI teigė, kad vienu svarbiausių „GranCabrio“ konkurentų mūsų krašte galima laikyti BMW 6-os serijos kabrioletą. Potencialūs „Maserati GranCabrio“ pirkėjai esą būtent su šiuo modeliu pirmiausia lygina itališką kabrioletą.

Nuo 2006 m. „Maserati“ Baltijos šalims tiekianti „Modena Motors“ per šį laikotarpį yra pardavusi 86 automobilius. Įdomu tai, kad daugiausiai iš jų nupirko lietuviai (40 vnt.). Kiek mažiau „Maserati“ parduota Latvijoje (35 vnt.), o estai įsigijo 11 šios markės automobilių. I.Grase teigimu, Estijoje pardavimai mažesni todėl, kad šios šalies rinkoje aktyviai veikia „Maserati“ atstovai iš Suomijos.

„Modena Motors“ atstovai atskleidė, kad jau pardavė du „Maserati GranCabrio“ – po vieną Lietuvoje ir Estijoje. 393,6 tūkst. Lt (be mokesčių) kainuojančių kabrioletų Baltijos šalyse planuojama parduoti bent 5 vnt.

„Maserati GranCabrio“ vizitinė kortelė

Variklio darbinis tūris: 4691 cm3
Degalai: benzinas
Galia: 323 kW/440 AG/7000 aps./min.
Maksimalus sukimo momentas: 490 Nm/4750 aps./min.
Pavarų dėžė: 6 laipsnių automatinė
Varantieji ratai: visi
Ilgis: 4881 mm
Plotis: 1915 mm
Aukštis: 1353 mm
Važiuoklės bazė: 2942 mm
Svoris: 1980 kg
Įsibėgėjimas iki 100 km/val.: 5,3 sek.
Maksimalus greitis: 283 km/val.
Vidutinės degalų sąnaudos: 15,2 l/100 km
CO2 emisija: 354 g/km
Bagažinės tūris: 173 l
Kaina: 393,6 tūkst. Lt

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)