„Dacia Duster“ bus su 1.6 l, 16V, 110 AG benzininiu varikliu arba su vienu iš dviejų (85 dCi ar 105 dCi) dyzelinių variklių. 4x2 versijos automobilis su dyzeliniu varikliu išmeta apie 135g CO2 /km, todėl jis atitinka visus „Dacia eco²“ kriterijus. 4x4 versija su dyzeliniu varikliu išmeta apie 145 g CO2 /km.

Gamintojų teigimu, kompaktiškos 4,31 m ilgio ir 1,82 m pločio „Dacia Duster“ proporcijos užtikrina, kad šis visureigis puikiai tiks važiavimui ne tik bekelės, bet ir miesto sąlygomis. Dėl nedidelio (lyginant su proporcijomis) neapkrauto „Dacia Duster“ svorio (1,160 kg 4x2 versijos ir 1,250 kg 4x4 versijos), automobilis yra judrus bei lengvai valdomas. 4X4 versijoje įmontuota kontrolės sistema „Dacia Duster“ vairuotojui suteikia galimybę lengvai adaptuoti automobilio transmisijos konfigūraciją esamos situacijos poreikiams. Sistema turi tris režimus – AUTO, LOCK ir 4x2, kurie pritaiko tinkamiausią tam tikrai kelio dangai sukimo momentą.

Pagal „Logan“ automobilių platformą pagaminto „Dacia Duster“ priekis išsiskiria visureigiui būdingu masyvumu. Plačios ratų arkos, įspūdingos chromuotos grotelės, karterio apsauga pabrėžia modelio išskirtinumą. Paprasta akimi akivaizdžiai matomas didelis (daugiau nei 210 mm) atstumas nuo žemės iki automobilio pakabos, 30 laipsnių užvažiavimo ir 35 laipsnių nuvažiavimo kampai, griežtų formų ratų arkos ir korpuso apsauga tarsi kviečia išbandyti šį visureigį bekelėse.

„Duster“ bagažinėje telpa iki 475 dm3 (priklausimai nuo versijos). Sulanksčius ir pavertus į priekį galines sėdynes galima sutalpinti net 1,636 dm3 tūrio krovinių.

„Dacia“ 4x4 įmontuota stabdžių antiblokavimo sistema ABS Bosch 8.1, elektroninis stabdymo jėgos koregavimo įtaisas (EBV), staigaus stabdymo pagalbos sistema. Automobilyje įmontuotos dvi priekinės oro pagalvės (priklausomai nuo rinkos), 3-jų tvirtinimo taškų saugos diržai priekinėse sėdynėse, dvi šoninės galvos ir krūtinės ląstos apsaugai skirtos oro pagalvės ir pirotechninis saugos diržo įtempimas sėdynėse (priklausomai nuo versijos).

Automobilio priežiūros išlaidos sumažintos dėl tepalo, stabdžių kaladėlių, padangų keitimo intervalų prailginimo. Oro filtrų keitimo intervalai prailginti iki 90 000 km benzininėse versijose ir nuo 40 000 km iki 60 000 km dyzeliu varomose versijose.

Parduodamas nuo šio mėnesio

Ši modelis yra bendras „Renault Technologies Romania“ (RTR) ir „Le Losange“ (naujas „Renault Technocentro“ pavadinimas) inžinierių darbas. Automobilio dizainą kūrė „Le Losange“ drauge su „Renault Design Central Europe“ (RDCE).

Kuriant „Duster“ bei ruošiantis šio modelio gamybai Pitesti gamykloje buvo investuota 290 mln. eurų. Per valandą Pitesti gamykloje planuojama pagaminti iki 25 „Duster“ automobilių. „Dacia Duster“ garantinės priežiūros trukmė daugumoje Europos šalių – 36 mėn. arba 100 000 km.

„Dacia Duster“ automobiliai Europos, Turkijos ir Maghrebo šalių rinkoms bus pradėti pardavinėti jau šį mėnesį. Vėliau „Duster“ bus pristatytas ir kitų šalių rinkoms. Nuo birželio – Ukrainoje, Vidurio Rytų šalyse (Izraelyje, Jordanijoje, Sirijoje, Egipte ir Libane) bei kai kuriose Afrikos valstybėse. Nuo 2011 m. automobilį planuojama pateikti Brazilijos, Argentinos, Meksikos, Čilės rinkoms. Vėliau Avtoframos gamykloje Maskvoje numatoma pradėti „Duster“ gamybą Rusijos rinkai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)