„Mes norime išreikšti naują mūsų markės jėgą ne tik per artimiausioje ateityje debiutuosiančius naujus modelius, bet ir per tai, kaip mes pristatome save partneriams ir klientams. Daugeliui žmonių „Škoda“ vardas siejasi su patraukliais automobiliais, išskirtiniu kainos ir vertės santykiu, daugybe sumanių sprendimų ir tiksliai atliktu darbu. Būtent tai aiškiai atsispindi mūsų atnaujintame stiliuje“, - pabrėžė „Škoda Auto“ valdybos narys, atsakingas už rinkodarą ir pardavimus, Jurgenas Stackmannas. – „Škoda“ siekia žengti koja kojon su laiku ir tai nesunku pastebėti. Mūsų naujas dizainas ir šviežias stilius atspindi mūsų ateities planus.“

Pristatydama koncepcinį modelį „VisionD“, „Škoda“ siūlo pažvelgti į markės dizaino tendencijas ateityje. „VisionD“ išryškina „Škoda“ markei būdingus dizaino elementus ir tarsi nukreipia juos į ateitį. Gamintojai pabrėžia, kad ilga važiuoklės bazė ir trumpi kėbulo išsikišimai yra sėkmingos ateities automobilio architektūros sąlyga, nes esą abu šie elementai turi įtakos didesnei interjero erdvei ir, kartu su dinamiška stogo linija, suteikia automobiliui daugiau vizualinės didybės.

„VisionD“ tarsi simbolizuoja dar vieną didelį žingsnį į „Škoda“ markės ateitį. Jo dinamiškos, žadinančios vaizduotę, tačiau ne provokuojančios kėbulo formos siūlo unikalią galimybę pažvelgti į ateities „Škoda“ automobilių perspektyvą.

Jokių „VisionD“ koncepcijos techninių charakteristikų nepateikiama.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją