XL1 yra jau trečias koncepcijos „Volkswagen L1“ vystymo etapas. Prieš beveik dešimtmetį gimusios vokiečių vizijos tikslas yra sukurti automobilį, normaliomis važiavimo sąlygomis sudeginantį vos 1 litrą degalų 100-ui km kelio. „Volkswagen“ teigimu, dabar šis tikslas yra ranka pasiekiamas.

„Volkswagen XL1“ yra 3888 mm ilgio, 1665 mm pločio ir tik 1156 mm aukščio. Iš lengvasvorių konstrukcijų surinkto modelio aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas tėra 0.186.

Elektra įkraunamas hibridinis modelis yra komplektuojamas su dviejų cilindrų dyzeliniu TDI varikliu (48 AG), elektriniu motoru (20 kW), ličio-jonų baterijomis ir dviejų sankabų automatine DSG transmisija. To rezultatas – 0,9 l/100 km degalų sąnaudos, o į aplinką išskiriama tik 24 g/km CO2.

Koncepcinis modelis nuo 0 iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 11,9 sek., o jo maksimalus greitis yra elektroniškai ribojamas iki 160 km/val. Tik 795 kg sveriantis „Volkswagen XL1“ važiuodamas vien elektriniu režimu gali įveikti 35 km.

„Volkswagen“ kol kas nepraneša, ar XL1 koncepcijos pagrindu bus pradėtas gaminti serijinis modelis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją