Neseniai „Volkswagen“ pristatė trijų pagrindinių – „Polo“, „Golf“ ir „Passat BlueMotion“ versijas. Pasižymėdami mažomis vidutinėmis degalų sąnaudomis, šie trys „Volkswagen“ modeliai yra laikomi ekonomiškiausiais automobiliais savo klasėse visame pasaulyje.

Pirmieji „Golf BlueMotion“ ir „Passat BlueMotion“ klientams bus pradėti tiekti šiais metais, o „Polo BlueMotion“ gamyba prasidės 2010 m. pradžioje. Jau dabar galima užsisakyti „Golf BlueMotion“ ir „Passat BlueMotion“. Išankstinė prekyba „Polo BlueMotion“ prasidės dar šiais metais.

„Polo“: 100 km už 3,50 euro

Antrosios kartos „Polo BlueMotion“ dyzelino sąnaudos yra 3,3 l/100 km, o CO2 emisija – 87 g/km. Jis pretenduoja tapti šių laikų „3 litrų degalų ekonomijos automobiliu“ ir pačiu ekonomiškiausiu penkiaviečiu automobiliu pasaulyje.

Jo 45 litrų talpos degalų bakas teoriškai leidžia įveikti 1 363 km atstumą nepapildžius degalų atsargų. Naujajam „Polo BlueMotion“ 100 kilometrų reikalingi įveikti degalai atsieina vos 3,50 euro (remiantis degalų kainomis Vokietijoje).

Pasak Vokietijos Federacijos Statistikos departamento, dar vieną sąnaudų efektyvumo pavyzdį vaizdžiai iliustruoja statistika, teigianti, jog vienas statistinis Vokietijos vairuotojas nuvažiuoja 11 tūkst. kilometrų per metus. „Polo BlueMotion“ šeimininkui tai reikštų, kad jam per metus degalinėse teks apsilankyti vos aštuonius kartus, o degalai jam tekainuos vos 385 eurus (1329 Lt).

„Golf“: 100 km už 4 eurus

Su „Golf BlueMotion“ (77 kW/105 AG) važiuojama praktiškai tokiomis pat sąnaudomis, kaip ir su naujuoju „Polo“. Dėl itin mažų 3,8 litro dyzelino sąnaudų tai yra pats ekonomiškiausias automobilis pasaulyje savo klasėje, kurio CO2 emisija - 99 g/km.

Toks automobilis su 55 litrų talpos kuro baku teoriškai nepapildant degalų gali nuvažiuoti net 1 447 kilometrus. 100 kilometrų jis gali įveikti įpilus degalų vos už 4,00 eurus.

Automobilio kaina Vokietijoje – nuo 21 650 eurų (74,5 tūkst. Lt).

„Passat“: 100 km už 4,70 euro

Naujo „Passat BlueMotion“ nuvažiavimo nuotolis taip pat įspūdingas. Su vidutinėmis 4,4 litrų dyzelino sąnaudomis 100 kilometrų (114 g/km CO2) jis gali įveikti 1 591 kilometrus tik kartą pripildžius 70 litrų baką. Tai yra lygu 4,7 euro 100 kilometrų.

Šiandien pasaulyje joks kitas tokio dydžio automobilis (4,77 metro ilgio) negali važiuoti ekonomiškiau. Ir tuo pasižymi ne tik sedanas, analogiškais degalų sąnaudų rodikliais pasižymi ir „Passat Estate BlueMotion“, kuris prekybos salonuose pasirodys jau neužilgo.

Ypatingai mažas „Volkswagen BlueMotion“ automobilių degalų sąnaudas ir emisijas nemenka dalimi nulemia naujieji „Common rail“ TDI varikliai su modifikuotomis variklių valdymo programomis ir sumažintais laisvų apsukų greičiais.

„Polo BlueMotion“ „širdis“ – 1,2 litro trijų cilindrų TDI, o „Golf“ ir „Passat“ yra varomi 1,6 litro keturių cilindrų TDI. Pavarų perjungimo indikatorius, integruotas tarp prietaisų, užtikrina, kad „BlueMotion“ modeliai visada važiuos įjungus pavarą, labiausiai taupančią degalus.

Kitos „BlueMotion“ įmantrybės – energijos regeneravimo (regeneracinio stabdymo), „Start-Stop“ sistemos, mažo pasipriešinimo riedėjimui padangos, itin lengvi ir aerodinamiški ratlankiai (pritaikyti kiekvienai versijai), žemesnė važiuoklė („Golf“), taip pat sportiško dizaino variacijos ir individualus interjeras.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją