Įspūdinga ne tik šio automobilio išvaizda, bet ir techninių charakteristikų samplaika: 1088 AG, 3800 Nm sukimo momentas, 0-100 km/h – per 2,8 sek. Telieka pridurti, jog šis elektrinės kartos automobilių galiūnas, išvystantis 305 km/h greitį, vienu energijos įkrovimu nuskrieja ne keliasdešimt, o 600 km.

Jei visi šie skaičiai ir grakštūs kėbulo kontūrai virs realybe, „Concept One“ neabejotinai bus vienas iš elektrinių superautomobilių segmento pionierių.

Panašiai, kaip ir prieš dvejus metus Frankfurto parodoje pristatytoje „Audi e-tron concept“ koncepcijoje, „Concept One“ sumontuoti keturi nepriklausomi elektriniai varikliai – po vieną kiekvienam ratui. Variklių sukimo momentas pasižymi ne tik pribloškiamais dinamikos skaičiais, bet ir preciziškai tiksliu ir vienodu galios kiekvienam iš keturių ratų paskirstymu. Tai užtikrinti padeda „All Wheel Torque Vectoring“ sistema, kurią sudaro priekinių ir galinių ratų subsistemos, kiekviena iš kurių turi po du simetriškus variklio kontrolės-redukcijos-pavarų dėžės blokus.

M. Rimačo dizaino ir inžinerijos komandoje darbuojasi ir buvęs „Magna Steyr“ dizaineris Adrijanas Mudris (Adriano Mudri). Jo sfera – anglies pluošto kėbulas, jo linijos. Į vairuotoją orientuotą elektrinio superautomobilio interjerą projektavo dizaino bendrovėje „Pininfarina“ kadaise besidarbavusių specialistų kolektyvas, vadovaujamas Gorano Popovičiaus (Goran Popović).

M. Rimačas pranešime spaudai informuoja, jog planuojama pagaminti 88 „Rimac Concept One“ automobilius, o gamybą pradėti 2013-aisiais. Tiesa, kol kas nėra žinoma, kur automobiliai būtų gaminami ar kiek jie galėtų kainuoti.