„Renault Megane CC“ dviejų dalių stogas susilanksto arba pasikelia per 21 sek. Automobilio bagažinė bus 417 l talpos – tai mažiausias rezultatas klasėje. Tačiau „Renault“ teigimu, sulanksčius stogą, liks 211 l bagažo erdvė, o tai esą bus geriausias rodiklis klasėje.

Naujojo „Renault Megane CC“ variklių gamą sudarys iš viso septyni agregatai: nuo 110 iki 140 AG pasiekiantys benzininiai ir nuo 110 iki 160 AG pasiekianys dyzeliniai agregatai.

4485 mm ilgio „Megane CC“ taps pirmuoju „Renault“ kompanijos modeliu, kurį bus galima užsisakyti su dvigubos sankabos pavarų dėže.

„Renault“ teigimu, nuleidus stogą komfortiškai galima važiuoti iki 90 km/val. greičiu. „Megane CC“ bus gaminamas Prancūzijoje, Douai gamykloje.

Gamintojas būsimo automobilio kainos nenurodė, tačiau portalo „Autocar“ žiniomis, Didžiojoje Britanijoje jis kainuos panašiai kaip ir pagrindinis jo konkurentas „Peugeot 308CC“ – apie 20 tūkst. svarų sterlingų (79,1 tūkst. Lt).

Šią savaitę „Renault“ pranešė, kad Ženevoje pristatys ir naują kupė-kabrioletą „Wind“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją