Lyginant su pirmtaku, BMW X3 pailgėjo 78 mm (iki 4648 mm), praplatėjo 4 mm (iki 1855 mm), paaukštėjo 14 mm (iki 1675 mm), o važiuoklės bazė pailgėjo 15 mm (iki 2810 mm). Sulanksčius galinės eilės keleivių sėdynes, bagažo erdvė sieks 1600 l. Standartinė bagažinė – 550 l tūrio.
Naujasis modelis nuo prekybos pradžios bus siūlomas su vienu iš dviejų variklių. „xDrive20d“ versija bus komplektuojama su 2.0 l dyzeliniu varikliu, pasiekiančiu 184 AG (esant 4 000 aps./min.) ir 380 Nm (esant 1750-2750 aps./min.). Nuo 0 iki 100 km/val. šis automobilis įsibėgės per 8,5 sek., o vidutinės degalų sąnaudos bus 5,6 l/100 km, CO2 emisija – 149 g/km.
„BMW X3 xDrive35i“ versija bus komplektuojama su 3.0 l benzininiu varikliu, pasiekiančiu 306 AG (esant 5800 aps./min.) ir 400 Nm (esant 1300 aps./min.). Nuo 0 iki 100 km/val. šis automobilis įsibėgės per 5,7 sek., o vidutinės degalų sąnaudos bus 8,8 l/100 km, CO2 emisija – 204 g/km. Šios versijos variklis standartiškai derinamas su 8 laipsnių automatine transmisija, kurią galės užsisakyti ir „xDrive20d“ pirkėjai. Pastarojo automobilio standartinėje įrangoje – 6 laipsnių mechaninė pavarų dėžė.
Pirmos kartos BMW X3 riedėjo iš Magna Steyr gamyklos Austrijoje, o naujasis modelis kartu su didesniais „broliais“ X5 ir X6 bus gaminamas Pietų Karolinoje (JAV) esančioje Spartanburgo gamykloje. Nuo kitų metų pradžios automobilių salonuose pasirodysiančio visureigio kainos BMW nenurodė.