Pirmosios kartos „Captiva“ visureigis, debiutavęs 2006 m., pelnė daug liaupsių už išorės formas, o jo įpėdinio dizainas dar labiau ištobulintas. Žvelgiant į „Captiva“ iš priekio, žvilgsnį patraukia tvirtas, atletiškas stotas, naujų formų variklio dangtis. Naujai sukurtose plačių dviejų dalių radiatoriaus grotelių centre įkomponuotas „Chevrolet“ ženklas. Išorės formų stilių papildo prizmės formos priekiniai žibintai bei LED posūkių signalai, įmontuoti šoninių veidrodžių korpusuose.

„Captiva“ visureigio kėbulai dažomi nauja spalvų gama. Išraiškingose ratų arkose gali puikuotis didelio skersmens ratlankiai, dydžiu siekiantys nuo 17 iki 19 colių.

Ne mažiau už išorės formas naujovių įdiegta ir „Captiva“ viduje. Tai keturi nauji galingi varikliai, standartiškai komponuojami su naujomis mechaninėmis bei automatinėmis šešių laipsnių pavarų dėžėmis. Naujųjų jėgos agregatų gamą sudaro du benzininiai (2.4 ir 3.0 l) varikliai bei dvi turbodyzelinio 2.2 l versijos.

Naujasis benzininis 3.0 l (258 AG) V6 variklis su tiesioginiu degalų įpurškimu ir kintamu vožtuvų ciklo reguliavimu yra vienas galingiausių tarp šios klasės visureigių. Kitos variklių gamos naujovės – turbodyzelinio 2.2 l „common rail“ sistemos jėgos agregato versijos pasiekia 163 ir 184 AG.

Benzininis 2.4 l variklis su dvigubais paskirstymo velenėliais ir kintamu vožtuvų ciklo reguliavimu pasiekia 171 AG. Pastarasis jėgos agregatas, kaip ir dyzelinės 2.2 l turbovariklio versijos, gali būti montuojamos į „Captiva“ modifikacijas, turinčias priekinių ar visų keturių varančiųjų ratų konfigūracijas.

Gamintojų teigimu, naujojo „Captiva“ visureigio važiuoklės patobulinimai pagerino automobilio dinamines ir posūkių įveikimo savybes, riedėjimo pobūdį bei važiavimo komfortą. Standartiškai montuojamos saugumą didinančios sistemos. Elektroninė stabilumo kontrolė ESC, sukibimo kontrolės sistema TCS ir stabdymo jėgos valdymas BAS kartu su priekinėmis, šoninėmis bei užuolaidinėmis saugos oro pagalvėmis suteikia „Captiva“ visureigiui aukštą saugumo lygį.

„Captiva“ bus galima rinktis su 5 ar 7 sėdimų vietų salono konfigūracija. „Captiva” salone bus naujos vidaus formos ir medžiagos – visiškai naujai sukurti sėdynių audiniai bei apdailos detalės, suteikiančios interjerui prabangumo pojūtį. Čia kūrėjai pritaikė kai kuriuos dizaino elementus iš naujausių „Chevrolet“ modelių: melsvos spalvos apšvietimą, vientisą priekinio prietaisų skydelio ir priekinių durų apdailos dizainą, dvigubos kabinos interjero konfigūraciją.

Naujajame „Captiva“ visureigyje važiavimo komfortą didins įkalnės įveikimo sistema „Hill Start Assist”, kuri apribos riedėjimą atgal įkalnėse bei elektrinis stovėjimo stabdys. Vietoj pastarojo rankenos išlaisvėjusioje centrinėje konsolėje atsirado vietos įrengti dviems 1 litro talpos indų laikikliams.

Naujojo „Captiva“ visureigio garso sistemos prieigose įdiegtos Aux-in, USB ir „Bluetooth“ jungtys. Dėl pagerintos akustikos, sumažinto kelio ir variklio keliamo triukšmo keleiviai galės mėgautis aukšta audio sistemos garso kokybe. „Captiva“ visureigyje gali būti įkomponuota navigacijos sistema su lietimui jautriu ekranu bei galinio vaizdo kamera, palengvinanti automobilio parkavimą.

Naujasis „Chevrolet Captiva“ Europoje bus parduodamas nuo 2011 m. pavasarį.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją