Ūkio ministerijos Verslo aplinkos gerinimo, dar vadinama Saulėtekio, komisija, rugpjūčio pabaigoje pateikė siūlymą TA leidimų kvotas pertvarkyti į licencijų sistemą ir kitas esamos tvarkos liberalizavimo priemones, kad techninę apžiūrą galėtų atlikti ne tik specializuotos TA stotys, bet ir automobilių remontu užsiimančios bendrovės.
Pasak ūkio viceministro Rimanto Žyliaus, išdavus licencijas atlikti TA bet kuriai įmonei, kuri įsipareigotų, kad po jos apžiūros transporto priemonė bus techniškai tvarkinga ir saugi, paslauga taptų pigesnė ir prieinamesnė geografiniu požiūriu.
„Lietuvos žinios“ rašo, kad įmonės, prisidengusios TA, galėtų pasipelnyti subjektyviai nustatydamos gedimus ir techninės apžiūros sąnaudas priskirdamos remonto išlaidoms, tačiau tam žada priešintis Susisiekimo ministerija.
Ministro Eligijaus Masiulio teigimu, įmonė, pradėjusi atlikinėti TA, vienareikšmiškai turės atsisakyti teikti remonto paslaugas, nes kitaip meistrai bus suinteresuoti, kad automobilis būtų taisomas tos pačios įmonės dirbtuvėse.