„Peugeot“ atstovų teigimu, Frankfurto automobilių parodoje debiutuosantis modelis bus toks ypatingas, jog nuspręsta pirmą kartą šio gamintojo automobilį pavadinti ne skaičių deriniu su nuliu ar dviem nuliais viduryje, o raidėmis.
Planuojama, kad „Peugeot RCZ“ bus galima rinktis iš kelių agregatų. Populiariausia pretenduojančia tapti versija turės 1,6 l dyzelinį variklį su turbina, kuris išvystys 200 AG ir 255 Nm sukimo momentą. Pavarų dėžė – 6 laipsnių mechaninė, o iki 100 km/val. automobilis įsibėgės per 7,6 sek. Degalų sąnaudos turėtų siekti 7,1 l/100 km, o CO2 emisija – 165 g/km.
Kitų variklių techninės savybės: 1,6 l, 156 AG benzininis (su 6 laipsnių mechanine arba automatine transmisija) ir 2,0 l HDI dyzelinis agregatas, išvystantis 163 AG.
Gamintojų teigimu, RCZ kupė modelį bus galima pritaikyti pagal poreikius – kaip dvivietį arba keturvietį. Bagažinės talpa bus 384 l.
RCZ bus gaminamas „Magna Steyr“ gamykloje Austrijoje, o rinkoje turėtų pasirodyti 2010-ųjų pavasarį. Skelbiama, kad Didžiojoje Britanijoje automobilio kaina bus nuo 20 tūkst. svarų sterlingų (apie 80 tūkst. Lt). Tiesioginiu konkurentu įvardijamo „Audi TT“ pradinė kaina viršija 100 tūkst. Lt.