C segmento visureigis „Mitsubishi ASX“ – globalus automobilis, skirtas viso pasaulio rinkoms. Vasario mėnesį Japonijoje pristatytas modelis (Japonijoje vadinamas RVR), prekyboje Europos automobilių salonuose pasirodė vasaros pradžioje.

Trumpinys „ASX” reiškia tris kryptis, kurias atspindi naujasis modelis: aktyvus, sumanus, (X) visureigis (angl. k. Active Smart (X)crossover). Sumanumas – tai dizainas, funkcionalumas ir efektyvumas.

Priekinę automobilio dalį galima atpažinti iš reaktyvinio naikintuvo stiliaus priekinių linijų – šio stiliaus dizainą demonstruoja „Lancer“ ir „Outlander“ modeliai. ASX pasižymi geromis aerodinaminėmis savybėmis (pasipriešinimo koeficientas yra 0,32 Cd).

Kaip ir išorės dizainas, „ASX“ vidus atspindi „dinamišką kokybę“: kai kurie elementai perimti iš „Outlander“ prietaisų skydelio, minkštos medžiagos centrinėje prietaisų dalyje bei durelėse, sidabro spalvos akcentai prie garso įrangos valdymo.

Kaip naujausias „Mitsubishi Motors Corporation“ pasaulinis automobilis, „ASX“ apjungia „Lancer“ elgseną kelyje, aukštą „Outlander“ vairavimo poziciją bei išmaniąją AWC („Electronically Controlled 4 Wheel Drive“) sistemą. Nors naujasis „ASX“ sukurtas naudojant „Outlander“ 2,67 m ilgio važiuoklės bazę, jis yra trumpesnis, bet važiuoklė iš esmės yra ta pati, tik sukurta mažesniam ir lengvesniam automobiliui.

Naujausias „Mitsubishi Motors Corporation“ dyzelinis variklis prisideda prie „žaliosios“ strategijos. Visiškai aliumininis MIVEC DOHC 16v 4 cilindrų turbodyzelinis variklis, atitinkantis Euro V reikalavimus montuojamas naujajame „ASX“. 150 AG ir 300 Nm pasiekiantis variklis turi naują kintamos geometrijos turbiną bei pasižymi dideliu efektyvumu. Technologine prasme, tai pirmasis lengvasis automobilis pasaulyje, turintis dyzelinį variklį su kintamu vožtuvų fazių reguliavimo sistema. Ši technologija anksčiau buvo taikoma tik benzininiams varikliams.

Europos rinkoje konkurencija didelė, ypač C segmente, todėl sklandus naujasis MIVEC variklis montuojamas visose „Clear Tec“ modelių versijose, kurios standartiškai turi automatinę „Stop&Go” sistemą, uždaro srauto DPF (kietųjų dalelių) filtrą, LED tipo galinius žibintus, mažo pasipriešinimo riedėjimui padangas ir kt. įrangą.

Klientams, ieškantiems benzininės alternatyvos, „ASX“ siūlomas su nauju 1,6 DOHC 16v MIVEC varikliu, kuris taip pat montuojamas ir „Clear Tec“ versijose. 117 AG ir 154 Nm pasiekiantis variklis derinamas su 5 laipsnių mechanine pavarų dėže.

Standartinės įrangos sąraše yra radijo CD grotuvas su MP3 funkcija, oro kondicionierius, 7 saugos oro pagalvės, aktyvi stabilumo kontrolės bei praslydimo kontrolės sistema ir kt. įranga.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją