Tiesa, šiemet bus pagaminta tik 200 tokių automobilių, kurie atiteks JAV ir Europoje gyvenantiems klientams, nusprendusiems išsinuomoti šiuos automobilius. Gamintojų teigimu, „Mercedes-Benz F-cell“ modelio, išvystančio 134 AG, parametrai prilygsta modeliui, varomam 2,0 l benzininiu varikliu.
Skirtumas tas, kad ekologiška mašina neterš aplinkos ir po vandenilio užpildymo, kuris truks 3 minutes, modelis galės nuvažiuoti apie 400 km.
Lyginant vokiečių gaminį su tokiu pat principu veikiančiu „Honda FCX Clarity“ modeliu, galima rasti vieną privalumą japonų sukurto automobilio naudai: „Mercedes-Benz F-cell“ užsiveda esant lauko temperatūrai iki minus 25 laipsnių, o „Hondos“ galimybės – minus 30 laipsnių pagal Celsijų.
„Mercedes-Benz F-cell“ išlaikys B klasės dizainą bei salono akcentus, tokia pat bus ir bagažinės talpa – 416 l.
„2009-ieji yra metai, kai pasistūmėjome į priekį kurdami ekologiškas transporto priemones. „F-cell“ modelis bus pirmasis pasaulyje vandeniliu varomas automobilis, paruoštas serijinei gamybai“, – rašoma „Mercedes-Benz“ pranešime.
Tiesa, dar prieš metus oficialiai pristatyto „Honda FCX Clarity“ kūrėjai tvirtino tą patį.