Pranešime spaudai rašoma, kad kartu su naująja E-klase debiutuoja daugybė techninių inovacijų, kurių neturi nė vienas šios klasės automobilis – nuo snūduriavimo nustatymo sistemos iki automatinio avarinio stabdymo, kai susidūrimas yra neišvengiamas, nuo automatinės žibintų valdymo sistemos „Adaptive Highbeam Assist“ iki aktyvaus „Active Bonnet“ variklio gaubto, užtikrinančio didesnę apsaugą pėstiesiems.

Pirmasis E-klasės universalas pasirodė 1977 m., o per daugiau nei 30 metų šio modelio pardavimai viršija milijoną. Europoje atnaujintų E-klasės universalų per keletą mėnesių parduota apie 40 tūkst.

Keleivių saugumą užtikrins devynios saugos oro pagalvės standartinėje įrangoje bei apie tuzinas naujų ir patobulintų pagalbinių vairuotojo sistemų. „Mercedes-Benz“ E-klasės universalo bagažo talpa sulanksčius sėdynes siekia 1950 litrų.

Pneumatinė galinė pakaba su automatiniu aukščio valdymu bei adaptyvine amortizatorių sistema bus standartinėje įrangoje. Gamintojų teigimu, dėl naujos pakabos šis universalas tapo ne mažiau manevringas nei sedanas.

Naujasis universalas pradžioje bus siūlomas su penkiais varikliais, išvystančiais nuo 125 kW/170 AG iki 285 kW/388 AG. Taupiausias iš jų – E 250 CDI variklis su 150 kW/204 AG galia ir 500 Nm sukimo momentu, kurio vidutinės kuro sąnaudos – 5,7 l/100 km, o CO2 emisija – 150 g/km.

„Mercedes-Benz“ E-klasės universalo kaina Lietuvoje – nuo 141 tūkst. Lt.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)