Kol kas pranešime spaudai pateikiama daugiau informacijos apie koncepciją, turinčią elektros ir vidaus degimo variklį. Pirmasis pasiekia 136 AG galią ir net 320 Nm sukimo momentą. Ličio jonų baterijoje saugomą energiją naudojantis agregatas 100 km/h leidžia pasiekti per mažiau nei 11 sek., o maksimalus greitis elektronikos pagalba apribotas iki 150 km/h.

Tuo tarpu 1 l darbinio tūrio, trijų cilindrų benzininis motoras su turbina turės 67 AG ir su pilnu baku kuro padės įveikti 500 km. Elektros variklis, pilnai pakrautos ličio jonų baterijos pagalba, suteiks galimybę nuvažiuoti dar 100 km. Jei naudosite specialų 20 kW pakrovėją, vos per 30 minučių koncepcija bus pasiruošusi vien elektros variklio pagalba įveikti 50 km. Tuo tarpu naudojant standartinį 3,3 kW elektros lizdą, krovimui prireiks maždaug 6 valandų.

Tikimasi, jog artimiausiais metais „Mercedes-Benz BlueZERO E-CELL PLUS“ koncepcija keliaus į gamyklą. Kiek anksčiau buvo paskelbta informacija apie dar vieną vokiečių gamintojo kūrinį – vandeniliu ir elektros varikliu varomą „Mercedes-Benz B BlueZERO F-CELL“.

Daugiau informacijos ieškokite www.gazas.lt