Kompanija nuo kitų metų į automobilius diegs naują „i-ELOOPS“ sistemą. Gamintojų teigimu, pagal Japonijoje naudojamus degalų sąnaudų standartus automobilių ekonomiškumas pagerės 5 proc., tačiau realiomis eismo sąlygomis, kai dažnai tenka stabdyti, šis pokytis esą turėtų siekti 10 proc.

Teigiama, kad dėl naujosios „i-ELOOPS“ sistemos, kuri naudos kondensatorius, stabdymo metu kinetinė energija bus kaupiama gerokai efektyviau. Gamintojai pabrėžia, kad tai bus pirmoji pasaulyje stabdžių rekuperacinė sistema, kuri naudos kondensatorius. Sukaupta energija bus naudojama įvairiems automobilio prietaisams (pavyzdžiui, oro kondicionieriui ar garso sistemai).

„Mazda“ ieško būdų, kurie padėtų pagerinti benzininių ir dyzelinių automobilių ekonomiškumą nenaudojant brangių hibridinių technologijų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją