Naujojo „Picanto“ pirkėjai galės rinktis iš keturių variklių. Bus siūlomos trys trijų cilindrų 1.0 l „Kappa“ agregatų versijos (benzininė, „flex-fuel“ ir „bi-fuel“) bei keturių cilindrų 1.2 l „Kappa“ benzininis. Variklių galia sieks nuo 69 iki 85 AG, o maksimalus sukimo momentas – nuo 94 iki 121 Nm.
Gamintojai žada, kad „Picanto“ bus itin ekonomiškas ir mažai terš aplinką. Priklausomai nuo variklio, CO2 emisija sieks nuo 95 iki 105 g/km, o degalų sąnaudos bus nuo 4,2 l iki 5,9 l/100 km.
Europoje šie rodikliai bus dar mažesni. Žadama, kad europiečiams „Kia Picanto“ bus parduodamas su degalus taupančia ISG technologija, todėl CO2 emisija bus nuo 90 iki 100 g/km, o degalų sąnaudos – nuo 4,1 iki 5,6 l/100 km.
Pavarų dėžių pasiūloje bus 5 laipsnių mechaninė arba 4 laipsnių automatinė transmisija.
Naujasis „Picanto“ bus ilgesnis ir turės didesnę važiuoklės bazę, todėl, gamintojų teigimu, turės 27 proc. erdvesnę bagažinę.
Anksčiau „Kia Picanto“ buvo pardavinėjamas kaip 5 durų hečbekas, tačiau nuo šiol europiečiams jis bus siūlomas ir kaip sportiškesnis 3 durų modelis.
Hečbekas „Kia Picanto“ yra gaminamas nuo 2004 m. ir įvairiose rinkose žinomas tokiais pavadinimais kaip „Morning“, „New Morning“, „Euro Star“, „Naza Suria“ bei „Naza Picanto“.