Kaip jau greičiausiai teisingai įspėjote, į šį mažylį bendrovės inžinieriai tikrąja ta žodžio prasme įgrūdo 480 arklio galių agregatą su dviem turbinomis iš kultinio „Nissan GT-R“. Jausmą važiuojant pastaruoju automobiliu geriausiai apibūdino „TopGear“ laidos vedėjas Jeremy Clarksonas. Anot jo, šis automobilis posūkiuose gali tiesiog nuplėšti tau veidą.

Deja, tačiau neįtikimų sukibimo ypatybių ir milžiniškos išcentrinės jėgos, staigiame posūkyje pasiekiančios net 1,8 G, neteko patirti. Nes „Nissan“ leido tik apžiūrėti ir seilę pavarvinti, nei užvesti, nei juo labiau pervežti naujuoju „Nissan Juke-R“ ji nesiryžo. Nors bendrovės atstovai įtikinėjo, kad vienas iš dviejų sukonstruotų automobilių užsiveda ir tikrai važiuoja, net pažiūrėjus iš išorės buvo matyti, kad „Nissan“ inžinieriams dar likę ką nuveikti. Pavyzdžiui, tarp dešiniojo galinio žibinto ir korpuso žiojėjo piršto pločio tarpas, nors kairysis žibintas su korpuso linijomis sutapo nepriekaištingai.

Atidarius variklio dangtį, pro atsivėrusią skylę buvo matyti tik pusė 6 cilindrų variklio, likusi jo dalis buvo atsidūrusi salone. Dėl šios priežasties teko į salono gilumą perkelti vairuotojo ir keleivio sėdynes, o galinių sėdynių eilę visiškai išimti (tiesa, niekas ir nereikalauja, kad pusės tūkstančio arklio galių automobilis būtų praktiškas). Iš nykštuko galiūną kūrusiems inžinieriams teko gerokai praplatinti ratų bazę, užmauti 20 colių skersmens ir 265 milimetrų pločio apavą ir gerokai pasukti galvą, kaip į 30 cm trumpesnį atstumą tarp ašių sumontuoti pavarų dėžę bei išsaugoti idealų svorio pasiskirstymą tarp keturių varančiųjų ratų.

„Nissan“ atstovų teigimu, galutinė „Nissan Juke-R“ versija turėtų pasirodyti 2012 metų pradžioje, tada ir paaiškės galutiniai šio automobilio duomenys. Iki to laiko šį automobilį tenka laikyti „Nissan“ pažadu ir tikėtis, kad jis bus ištesėtas ir antrą kartą, tik kiek radikalesne forma.