„Fiat Punto Evo“ bus kiek kitokio dizaino nei pirmtakas, tačiau pagrindiniu šių modelių skirtumu taps naujas 1,4 l benzininis „Multiair“ variklis. Tokiu pat motoru bus varomas ir kitas „Fiat“ koncerno gaminys – „Alfa Romeo Mito“.

„Multiair“ agregato naujovės esmė – vožtuvų darbo schema. Jų atidarymo-uždarymo mechanizmą valdo ne tik hidraulinė sistema, bet ir papildomas elektromagnetas. Elektronika leidžia keisti vožtuvų atidarymo-uždarymo momentą bei trukmę, pagreitinti arba sulėtinti šiuos procesus. Be to, vieno įsiurbimo ciklo metu, vožtuvai gali būti atidaryti du kartus taip koreguojant degiojo mišinio „receptą“.

Italų gamintojų teigimu, ši technologija gali variklio galią padidinti 10 proc. ir tiek pat sumažinti kuro sąnaudas bei CO2 išmetamųjų dujų kiekį. „Fiat“ planuoja, kad per artimiausius metus ši technologija bus pritaikyta visuose modeliuose.

„Fiat Punto Evo“ taip pat bus komplektuojamas su „Multijet“ 1,3 l dyzeliniu varikliu. „Fiat“ žada, kad „start-stop“ sistema bus standartinėje komplektacijoje, o varikliai atitiks „Euro5“ taršos standartus.

Automobilis rinkoje turėtų pasirodyti kitų metų pavasarį.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją