Ankstesnis „Porsche 911“ 3,6 l variklis su dviguba turbina buvo perdarytas į 3,8 l su tiesiogine degalų įpurškimo sistema, o pridėjus 20 AG nuo šiol agregatas galės išvystyti 493 AG. Naujoji „Turbo“ versija bus dinamiškesnė dėl „Porsche Traction Management“ sistemos, kuri optimaliai paskirstys variklio galią priekiniams ir galiniams ratams.

„Porsche“ atstovų teigimu, nauji pokyčiai, susiję su varikliu, važiuokle ir transmisija, modeliui suteiks daugiau sportiškumo savybių. Pirmosiose nuotraukose matomi kabrioleto lieti ratlankiai bus standartinės įrangos dalis. O lengvo lydinio 19 colių „RS Spyder“ ratlankius kupė tipo automobiliui bus galima užsisakyti kaip papildomą įrangą.

Standartinėje įrangoje bus montuojama šešių lapsnių mechaninė pavarų dėžė, taip pat bus galima užsisakyti ir septynių laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėžę.

Iki 100 km/val. „Porsche 911 Turbo“ įsibėgės neįtikėtinai greitai – per 3,4 sek., o maksimalus greitis bus 312 km/val. Žadama, kad vidutinės degalų sąnaudos bus apie 11,7 l/100 km.

„911 Turbo“ bus pristatytas Frankfurto automobilių parodoje rugsėjį, o rinkoje pasirodys lapkričio mėnesį. Vokietijoje kupė modelis, įskaičius mokesčius, kainuos nuo 145,8 tūkst. eurų (apie 503 tūkst. Lt), kabrioletas – nuo 157 tūkst. eurų (apie 542 tūkst. Lt).

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją