„Fiat“ atstovai tikisi, kad šis automobiliukas sudomins „Ferrari“ savininkus, jaučiančius mažos mašinos poreikį kasdienėms reikmėms. Tai panašus bandymas į „Aston Martin“ strategiją kuriant „Cygnet“ mažylį pagal „Toyota iQ“ platformą.
Tačiau lyginant „Cygnet“ ir „Fiat 695 Abarth Tributo Ferrari“, pastarasis bus žymiai galingesnis. Gamintojų teigimu, italų kūrinys bus varomas 4 cilindrų, 1,4 l „T-Jet“ varikliu su turbina, kuris išvystys 180 AG (esant 5750 aps./min.) ir 230 Nm (esant 3300 aps./min.).
Iki 100 km/val. „Fiat 695 Abarth Tributo Ferrari“ įsibėgės per 7 sek. CO2 emisija sieks 155 g/km.
17 colių ratlankiai sukurti pagal „Ferrari“ dizainą. „Fiat 695 Abarth Tributo Ferrari“ bus gaminamas vien tik raudonos spalvos.
Automobilio salono akcentai – juodos sportinio stiliaus sėdynės, oda aptrauktas vairaratis, aliuminio pedalai. „Fiat“ kol kas neatskleidžia, kiek kainuos šis sportinis mažylis.