„Fiat“ atstovai tikisi, kad šis automobiliukas sudomins „Ferrari“ savininkus, jaučiančius mažos mašinos poreikį kasdienėms reikmėms. Tai panašus bandymas į „Aston Martin“ strategiją kuriant „Cygnet“ mažylį pagal „Toyota iQ“ platformą.

Tačiau lyginant „Cygnet“ ir „Fiat 695 Abarth Tributo Ferrari“, pastarasis bus žymiai galingesnis. Gamintojų teigimu, italų kūrinys bus varomas 4 cilindrų, 1,4 l „T-Jet“ varikliu su turbina, kuris išvystys 180 AG (esant 5750 aps./min.) ir 230 Nm (esant 3300 aps./min.).

Iki 100 km/val. „Fiat 695 Abarth Tributo Ferrari“ įsibėgės per 7 sek. CO2 emisija sieks 155 g/km.

17 colių ratlankiai sukurti pagal „Ferrari“ dizainą. „Fiat 695 Abarth Tributo Ferrari“ bus gaminamas vien tik raudonos spalvos.

Automobilio salono akcentai – juodos sportinio stiliaus sėdynės, oda aptrauktas vairaratis, aliuminio pedalai. „Fiat“ kol kas neatskleidžia, kiek kainuos šis sportinis mažylis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją