Anksčiau „Hyundai“ atstovai tvirtino, kad neskubės kurti vien tik elektra varomų automobilių ir susitelks ties hibridinių ir vandeniliu varomų modelių vystymu.

„Hyundai i10 Electric“ bus varomas 49 kW elektros motoru ir 16 kW ličio jonų baterijomis, kurias sukūrė LG bendrovė. Gamintojai žada, kad baterijas iki 85 proc. bus galima įkrauti per 15 min. (tačiau tik iš 413V tinklo), o pilnas baterijų įkrovimas turėtų užtrukti apie 5 valandas.

Su pilnai įkrautomis baterijomis automobilis galės nuvažiuoti apie 160 km. „Hyundai i10 Electric“ iki 100 km/val. įsibėgės per 15 sek., o maksimalus greitis bus 130 km.

Aplinkos neteršiančio automobilio nuoma korėjiečiams bus pasiūlyta kitų metų antroje pusėje. Planuojama, kad i10 elektra varoma versija rinkoje galėtų atsidurti 2012 m.

Tačiau elektromobilio serijinė gamyba gali ir neprasidėti, jeigu nepavyks rasti sprendimo, kaip sukurti pigesnes baterijas. „Hyundai i10 Electric“ automobilyje bus montuojamos baterijos, kurių kaina – 10 tūkst. eurų (apie 34,5 tūkst. Lt), o tai yra daugiau nei kainuoja įprastas bazinės komplektacijos „Hyundai i10“ modelis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją