Stiliaus atžvilgiu trys svarbiausios šio modelio kartos – I, IV ir VI – buvo sukurtos vadovaujant šiems trims dizaino specialistams, kurie „Schloss Bensberg Classics 2010” renginyje aptarė „Volkswagen Golf“ fenomeną.

Italas G.Giugiaro (72 m.) buvo pirmosios „Golf“ kartos, debiutavusios 1974 m., dizaineris. Dabar prisimindamas šį modelį, jis teigia tuomet nematęs sunkumų sukurti naują automobilio dizaino tipą, kuris būtų skyręsis nuo „vabalo“ („Beetle“). G.Giugiaro visuomet buvo ištikimas savo sukurtoms taisyklėms.

„Kuriant gerą dizainą, svarbiausia turi būti proporcijos. Tai visada tampa kūrybiniu matematiniu žaidimu“, – sakė dizaineris.

Jo skaičiavimai pasiteisino – „Golf I“ proporcijos patiko galybei vairuotojų, o iki 1983 m. buvo nupirkta 6,78 mln. pirmosios kartos „Golf“ automobilių.

Kompanijos „Italdesign“, kuri nuo šių metų pavasario priklauso „Volkswagen AG“ koncernui, įtaką „Golf“ modeliui gana gerai iliustruoja Hartmuto Warkusso (70 m.) žodžiai. Jis buvo „Volkswagen AG“ vyriausiasis dizaineris iki 2003 m., kai išėjo į pensiją. H.Warkussas su savo komanda sukūrė ketvirtos ir penktos kartos „Golf“.

„Pradėjome darbą 1993 metais su „Golf IV“. Tada klausiau savęs, kaip G.Giugiaro sukurtų šį modelį“, – tokį komplimentą pirmtakui dizaineriui išsakė H.Warkussas.

„Ir taip mes sukūrėme naują, nesenstančią formą, pabrėždami „Golf“ charakterį išskirtiniais C-statramsčiais bei kitais akcentais. Automobilio dizainas turi būti subalansuotas, proporcijos – teisingos. Visos formos turi atitikti kriterijus, kurie galioja tam laikmečiui“, – sakė H.Warkussas.

Daugelio ekspertų klasika laikomo „Golf IV“ pardavimai siekė 4,3 mln.

W.de Silva (59 m.) yra vienas garsiausių automobilių dizaino ekspertų. Nuo 2007 metų jis yra pagrindinis „Volkswagen AG“ koncerno dizaineris.

„G.Giugiaro ir H.Warkusso vaidmuo kuriant „Golf“ buvo labai svarbus. Pažvelgus į „Golf VI“, matoma, kad jis yra išsaugojęs ir toliau saugos tas pačias formas, bruožus. Iš esmės G.Giugiaro ir H.Warkussas sukūrė natas gražiam kūriniui. Todėl mano komanda, „Volkswagen“ koncerno dizaino vadovas Klausas Bischoffas ir visi kiti bando atrasti tinkamą interpretaciją tai muzikai. Pagrindinės „Golf muzikos“ natos jau yra parašytos. O mūsų užduotis yra toliau tai vystyti“, – sakė W.de Silva.

Šeštos kartos „Golf“ parodo, kiek potencialo vis dar turi ši muzika. W.de Silva gyvena ateitimi, paskendęs apmąstymuose apie kitą „Golf“ kartos atstovą.

„Būsimas modelis atkartos G.Giugiaro sukurtas formas, bet išliks vienintelis ir nepakartojamas. Tai yra viena iš „Volkswagen“ koncerno bei „Golf“ fenomeno sėkmės paslapčių“, – teigė W.de Silva.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją