Prie EN-V kūrimo prisidėjo ir bendrovė „Segway“. EN-V turi du elektros variklius – po vieną kiekvienam ratui. Įdomu ir tai, kad varikliai naudojami ne tik automobiliui varyti, jais yra ir stabdoma.

Energijos šaltinis – ličio jonų akumuliatoriai, jų pakanka 40 km kelio. Šios dvivietės transporto priemonės užimamas plotas yra tik vienas trečdalis įprastinio automobilio ploto, ilgis – 1,5 metro, apsisukti ji gali vietoje.

EN-V gali būti valdoma ir rankiniu būdu, ir autonomiškai – tą leidžia automobilio elektroninės sistemos – GPS bei ryšys su kitomis transporto priemonėmis ir eismo infrastruktūra.

„General Motors“ teigimu, EN-V – tai proveržis autonominių elektrinių transporto priemonių kūrime, o daugelis jam sukurtų sistemų bus panaudota ir būsimuose automobilių modeliuose, ir ne tik elektriniuose.