Vis dėlto vienas Olandijos istorikas parašė knygą, kurioje mėgina įrodyti, kad „Kaefer“ modelio kilmė yra visiškai kitokia. Paulas Schilperoordas savo knygoje „Tikroji „Kaefer“ istorija“ (Het Ware Verhall van de Kever) tvirtina, kad „Kaefer“ sukūrė žydų kilmės inžinierius Josefas Ganzas.

Pasak P.Schilperoordo, garsųjį modelį J.Ganzas suprojektavo 1929 m., o pirmieji prototipai pagaminti 1930-1931 m. Antrasis J.Ganzo automobilio prototipas buvo vadinamas „Gegužės vabalu“. J.Ganzo modelis turėjo keletą išskirtinių savybių, pavyzdžiui, nepriklausomą visų ratų pakabą ir gale montuojamą variklį.

P.Schilperoordas tikina, kad J.Ganzas prie savo koncepcinio modelio darbavosi trečiame dešimtmetyje, o Trečiojo Reicho „Kaefer“ galėjo būti sukurtas tik J.Ganzo automobilio pagrindu.

Knygoje rašoma, kad gestapas 1933 m. buvo suėmęs J.Ganzą, bet vėliau jam kaltinimai buvo panaikinti. Tiesa, nacių agentams pamėginus įsilaužti į jo namus J.Ganzas pasitraukė iš Vokietijos į Šveicariją, o vėliau išvyko į Austriją, kur 1967 m. mirė.

P.Schilperoordas tikisi, kad dabar istorinė klaida bus atitaisyta ir J.Ganzas bus pripažintas tikruoju vieno iš įsimintiniausių automobilių autoriumi.