„Anksčiau buvo mada jas kabinti prie šviesoforų kiekvienoje sankryžoje, bet dabar matome, kad eismo saugumui tai nėra gerai. Taip, vairuotojams patogu nelaukti žalio šviesoforo signalo, tačiau taip kyla pavojus tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams“, - sako Klaipėdos apskrities VPK Kelių policijos biuro komisaras inspektorius Gintaras Kučinskas.

Pasak jo, susisiekimo ministro įsakymas draudžia tvirtinti tokias lenteles prie šviesoforų ten, kur, pavyzdžiui, sukantieji dešinėn vairuotojai gali susidurti su automobiliais, toje pačioje sankryžoje iš kitų krypčių sukančiais kairėn. Be to, ten, kur transporto judėjimo kryptis kerta dviračių taką.

„Su tomis lentelėmis persistengti nereikia. Pavyzdžiui, milijoniniame Miunchene iš daugiau nei tūkstančio šviesoforu reguliuojamų sankryžų žalios rodyklėlės tėra dviejose. Ir, nepaisant to, kad vokiečiai itin sąžiningai laikosi eismo taisyklių, prieš tas sankryžas įrengti stendai, iš anksto perspėjantys vairuotojus apie gatvę kirsti galinčius pėsčiuosius“, - sako G. Kučinskas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (70)