Naujasis „Kia Picanto“ pristatomas pirmą kartą už Korėjos ribų. Šis modelis lyginant su pirmtaku bus ilgesnis ir turės didesnę važiuoklės bazę, todėl, gamintojų teigimu, turės 27 proc. erdvesnę 200 l talpos bagažinę.

Europoje naujojo „Picanto“ pirkėjai galės rinktis iš trijų benzininių „Kappa“ variklių: 1.25 l, 85 AG, 1.0 l, 69 AG ir 1.0 l, 82 AG „bi-fuel“.

Gamintojai žada, kad „Picanto“ bus itin ekonomiškas ir mažai terš aplinką. Europiečiams „Kia Picanto“ bus parduodamas su degalus taupančia ISG technologija, todėl CO2 emisija bus nuo 95 iki 105 g/km, o degalų sąnaudos – nuo 4,2 iki 5,9 l/100 km.

Pavarų dėžių pasiūloje bus 5 laipsnių mechaninė arba 4 laipsnių automatinė transmisija.

Anksčiau „Kia Picanto“ buvo pardavinėjamas kaip 5 durų hečbekas, tačiau nuo šiol europiečiams jis bus siūlomas ir kaip sportiškesnis 3 durų modelis.

Hečbekas „Kia Picanto“ Korėjoje gaminamas nuo 2004 m. ir įvairiose rinkose žinomas tokiais pavadinimais kaip „Morning“, „New Morning“, „Euro Star“, „Naza Suria“ bei „Naza Picanto“. Nuo debiuto jau parduota daugiau nei 1,1 mln. šio modelio vienetų.

„Kia Rio“

Revoliucija, o ne ankstesnio modelio evoliucija. Taip „Kia“ pristato ketvirtos kartos „Rio“. Gamintojų teigimu, naujokas sukurtas taip, kad turėtų įtikti pirkėjams visame pasaulyje. Europoje bus galima rinktis iš 3 arba 5 durų modelio.

Automobilis bus 20 mm ilgesnis, 15 mm žemesnis ir 25 mm platesnis. Naujasis modelis turės 70 mm ilgesnę važiuoklės bazę, kurios ilgis sieks 2570 mm. Dėl to automobilis bus erdvesnis ir turės daugiau vietos bagažo skyriuje. „Kia“ nurodo, kad hečbeko versijos bagažinė bus 288 l talpos.

1455 mm aukščio „Rio“ bus vienas žemiausių šio gamintojo modelių Europoje.

Europietiškos „Kia Rio“ versijos variklių gamoje bus trijų ir keturių cilindrų jėgos agregatai, pasiekiantys nuo 70 AG iki 140 AG. Nuo 2012 m. europiečiams bus siūloma ir versija su 1.2 l turbininiu varikliu.

5 durų „Rio“ pardavimai Senajame žemyne prasidės trečią šių metų ketvirtį, o 3 durų versija debiutuos 2012 m. pradžioje. Abu automobiliai bus gaminami Korėjoje.

„Kia Rio“ debiutavo 2005 m. ir nuo tada korėjiečiams pavyko parduoti 860 tūkst. šio modelio vienetų. Pernai tai buvo trečias pagal populiarumą „Kia“ modelis, kurio pardavimai siekė 219 tūkst. vnt.

„Kia Optima Hybrid“

„Optima Hybrid“ modelis dar pernai buvo parodytas Los Andželo automobilių parodos lankytojams ir tuomet teigta, kad šis sedanas orientuojantis į JAV rinką. Dabar šį automobilį gali išvysti ir europiečiai.

„Kia Optima Hybrid“ automobilyje montuojamas 2.4 l benzininis variklis ir 30 kW elektros motoras. Hibridinė jėgainė suderinta su 6 laipsnių automatine pavarų dėže. Toks pat hibridinis derinys naudojamas ir „Hyundai Sonata Hybrid“ automobilyje.

Gamintojai žada, kad šis modelis bus 40,7 proc. ekonomiškesnis lyginant su įprasta „Optima“, o hibridinės versijos vidutinės degalų sąnaudos bus apie 5,8 l/100 km. Iš vietos iki 100 km/val. „Optima Hybrid“ įsibėgės per 9,2 sek., o maksimalus greitis sieks 195 km/val.

„Kia Optima Hybrid“ gamyba bus pradėta per artimiausius 3 mėnesius.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją