„i40“ tikrai yra vienas svarbiausių pastaraisiais metais mūsų sukurtų modelių. Mes įsitikinę, kad jis taps vienu iš geriausiai parduodamų modelių pačiame konkurencingiausiame Europoje D segmente“, – sakė „Hyundai Motor Europe“ viceprezidentas ir vykdomasis direktorius Alanas Rushforthas.

„Hyundai“ prognozuoja, kad per ateinančius penkerius metus D segmentas Europoje augs 12,6 proc. 2012 m. su naujuoju „i40“ modeliu „Hyundai“ tikisi patekti į geriausiai parduodamų D segmento automobilių penketuką. Šio automobilio gamybos apimtys sieks 60 tūkst. vnt. per metus.

„Hyundai i40“ ilgis 4770 mm, plotis 1815 mm, o aukštis 1480 mm, o tarpuašis yra 2,77 m, tad automobilio salonas – vienas erdviausių šioje klasėje. Esant įprastai galinių sėdynių padėčiai, bagažo skyriaus talpa yra 533 litrai, o sulenkus galines sėdynes ji padidėja iki 1719 litrų.

Į „Hyundai i40“ galės būti montuojamas vienas iš keturių variklių. Dyzelinių agregatų pasiūloje – dviejų skirtingų galingumų 1.7 CRDi varikliai. Silpnesnė versija turės 115 AG ir maksimalų 260 Nm (esant 4000 aps./min.) sukimo momentą. Automobilyje montuojama šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė. Galingesnė versija sukurs 136 AG ir 326 Nm (esant 4000 aps./min.). Automobilyje gali būti montuojama šešių laipsnių mechaninė arba automatinė pavarų dėžė.

Benzininių agregatų gamoje – 1.6 GDI (135 AG ir 164 Nm) bei 2.0 GDI (177 AG ir 208 Nm) varikliai.

Gamintojų teigimu, D segmente dyzeliniai automobiliai užima 75 procentus. „Hyundai“ tikisi parduoti 65 proc. „i40“ automobilių su dyzeliniais varikliais ir 35 proc. su benzininiais varikliais, o populiariausiu turėtų tapti 1.7 CRDi, 136 AG agregatas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją