„Ford B-Max“ taip pat turi galines slankiojančias dureles, kurios yra „Ford“ atsakas prieš eismo kryptį atsidarančioms „Opel Meriva“ durelėms. Gamintojų teigimu, šis koncepcinis modelis sukurtas taip, kad jį jau galima perkelti į serijinę gamybą. Tai bus mažiausias Europoje siūlomas „Ford“ vienatūris, kuris prisijungs prie „C-Max“ ir „S-Max“ modelių šeimos.

„B-Max“ dalijasi platforma su „Fiesta“ modeliu. Automobilio ilgis yra kiek didesnis nei 4 m, t.y. 11 cm daugiau už „Fiesta“, tačiau 32 cm mažiau nei „C-Max“.

Mažasis „Ford“ vienatūris bus komplektuojamas su ekonomiškais varikliais, tarp kurių bus ir mažiausio darbinio tūrio (1.0 l, trijų cilindrų) „Ecoboost“ variklis.

„Ford“ kol kas nepatvirtino kur ir kada bus pradėta „B-Max“ gamyba, tačiau anksčiau buvo pasirodę pranešimų, kad naujasis modelis bus gaminamas nuo 2011 m. pabaigos „Ford“ gamykloje Rumunijoje, o pardavimai prasidės 2012 m. pradžioje.

Naujasis vienatūris „Ford“ gamoje turėtų pakeisti dar 2002 m. pristatytą „Fusion“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją