Modelio V60 kūrimo vadovas Tomas Ahlborgas teigė, kad kompanija planuoja kasmet parduoti po 50 tūkst. tokių universalų. Europos rinka turėtų sudaryti apie 90 proc. šio modelio pardavimų. Automobilis greičiausiai nebus parduodamas JAV, kur, „Volvo“ teigimu, sportiškų universalų rinka yra labai maža.

„Tai yra vienas svarbiausių mūsų automobilių Europoje“, – sakė T. Ahlborgas.

Šiemet „Volvo“ planuose – 400 tūkst. automobilių siekiantys pardavimai. 2009 m. kompanijai pavyko parduoti 334,8 tūkst. mašinų.

„Volvo V60“ gamyba Torslandoje prasidėjo pirmadienį. Lyginant su kitais šios markės universalais V70 ir V50, naujasis V60 dėl nuožulnaus galinių durelių stiklo atrodo sportiškiau.

T.Ahlborgo teigimu, „Volvo V60“ konkuruos su BMW 3 serijos „Touring“, „Audi A4 Avant“ ir „Mercedes-Benz“ C klase.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją