Kaip skelbia „Automotive News“, šią savaitę „Volvo“ gamintojas pradėjo naujojo „Volvo V40“ gamybą. Planuojama, kad net 85 proc. šių modelių ras savo pirkėjus Europoje.

Pirmosios mašinos prekybos salonus pasieks rugsėjo pradžioje. Belgijos Gento miesto gamykloje surenkamas „Volvo V40“ rinkoje konkuruos su „Premium“ segmento kompaktiniais „Audi A3“, 1 serijos BMW ir A klasės „Mercedes“ modeliais.

Penkerių durelių „Volvo V40“ pakeitė S40 sedaną ir V50 universalą. Šiuo metu Gento gamykloje surenkamų „Volvo C30“ hečbekų gamyba greitu laiku bus nutraukta.

Kurdami „Volvo V40“, švedai akcentavo, kad tai bus itin taupus, saugus, bet dinamiškų bruožų nestokojantis automobilis. Variklių gamą sudaro penki benzininiai su turbina ir trys turbodyzeliniai motorai. Taupiausias 1,6 l 115 AG variklis 100 km degins tik 3,6 l dyzelino ir į aplinką išmes vos 94 g/km CO2. Modelis su galingiausiu 2,5 l 254 AG varikliu iki 100 km/h įsibėgės per 6,7 sekundes.

Kaip visada, „Volvo“ gamintojas ypatingą dėmesį skyrė saugumui. Pirmą kartą pasaulyje serijiniame automobilyje bus sumontuotos pėsčiųjų saugos oro pagalvės. Davikliams užfiksavus smūgį, po variklio dangčiu išsiskleis oro pagalvės. Jos sušvelnins smūgį ir uždengs maždaug trečdalį priekinio stiklo su statramsčiais.

Naujos kartos „Volvo City Safety“ sistema nuo šiol veiks važiuojant iki 50 km/h greičiu (anksčiau veikdavo važiuojant iki 30 km/h greičiu). Ši sistema, automatiškai stabdanti automobilį, padės išvengti avarijos dėl neapdairumo kai nepastebimas priekyje stabdantis automobilis.

„Volvo“ kompanija 2011 m. pardavė 449 255 automobilius ir džiaugėsi 20 proc. pardavimų augimu. Kinijos „Geely“ automobilių gamintojas, kuriam priklauso „Volvo“, per artimiausius penkis metus ketina investuoti 11 milijardų JAV dolerių ir pasivyti šiuo metų „Premium“ segmente dominuojančius vokiečių automobilių gamintojus. Planuojama, kad dešimtmečio pabaigoje „Volvo“ automobilių pardavimai sieks 800 000 mašinų per metus.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (71)