3,54 m ilgio, 1,64 pločio, 1,48 m aukščio keturviečio automobiliuko važiuoklės bazė sieks 2,42 m. Bagažinės dydis bus 251 l, o nulenkus galines sėdynes erdvė padidės iki 951 l.

„up!“ bus siūlomas su vienu iš trijų variklių. Svarbiausia naujiena – naujos kartos trijų cilindrų 1.0 l variklis. Pirkėjai galės rinktis iš dviejų šio agregato versijų – 60 arba 75 AG. Gamintojai žada, kad silpnesnės versijos su „BlueMotion“ technologija vidutinės degalų sąnaudos bus 4,2 l/100 km, o galingesnės – 4,3 l/100 km. Abiejų variklių CO2 tarša bus mažesnė nei 100 g/km.

Trečiuoju pasirinkimu taps dujomis varomas „Volkswagen up!“, kurio vidutinės sąnaudos bus 3,2 l/100 km. „Volkswagen“ planuoja, kad 2013 m. pasirodys ir elektrinis „up!“.

Gamintojų teigimu, „up!“ bus pirmasis modelis mažų automobilių segmente, kuris bus siūlomas su automatinio stabdymo sistema. Papildomai pasirenkama „City Emergency Braking“ sistema padės automatiškai sustabdyti iki 30 km/val. greičiu važiuojantį automobilį, jeigu jame sumontuotas radaras priešais aptiks netikėtai kelyje atsiradusią kliūtį ir taip padės išvengti susidūrimo.

„Volkswagen up!“ bus gaminamas Bratislavoje (Slovakija). Jis mažų automobilių segmente konkuruos su tokiais modeliais kaip „Fiat Panda”, „Renault Twingo“ ir „Peugeot 107“.

Europoje „up!“ bus siūlomas vietoj prastai perkamo „Volkswagen Fox“ mažylio. Nors gamintojai dar neatskleidė būsimo „Volkswagen up!“ kainos, tačiau neoficialių šaltinių žiniomis, nuo gruodžio mėnesio parduodamas automobilis kainuos nuo 9,5 tūkst. eurų (32,8 tūkst. Lt).

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją