Naujasis pikapas bus komplektuojamas su vienu iš dviejų turbodyzelinių variklių. Iš pradžių bus siūlomas 2.0 TDI, 163 AG, 400 Nm variklis su „common rail” sistema, o kitas keturių cilindrų TDI 122 AG, 340 Nm bus pristatytas 2010 metų viduryje. Abu varikliai suderinti su 6 laipsnių mechanine transmisija.

Gamintojų teigimu, 122 AG TDI agregato kuro sąnaudos bus 7,6 l/100 km, CO2 emisija – 199 g/km, o 163 AG TDI sunaudos 7,8 l/100 km, CO2 emisija – 206 g/km.

Pranešime spaudai rašoma, kad „Volkswagen Amarok“ bus galima rinktis iš trijų įrangos lygių.

Pikapo krovinių skyrius siūlo didžiausią krovinių plotą savo klasėje. Kroviniai patalpinami vos 525 milimetrų aukštyje, krovinių plotas sudaro 2,52 kvadratinius metrus, o pakrovimo svoris išplėstas iki 1,15 tonos. Taip pat „Amarok“ gali atlaikyti iki 2,8 tonos tempiamą svorį.

Pagrindinės „Volkswagen Amarok“ rinkos bus Pietų Amerika, Pietų Afrika ir Australija. Europoje automobilis pasirodys antroje 2010 metų pusėje.

„Volkswagen Amarok“ bus gaminamas „Pacheco” gamykloje Argentinoje, Buenos Aires mieste.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją