Toks pagreitis (jo ir raketiniu nepavadinsi – didžiosios raketos pirmą sekundę startuoja gerokai santūriau) automobilių pasaulyje nėra pramanytas – šitaip greitėti sugeba „Top Fuel“ klasės traukos lenktynių (angl. – „drag racing“) automobiliai.

Gamintojų teigimu, „Rotary Supercars“ markės hiperautomobilių maksimalus greitis orientuotas 450 km/val. Absoliutus maksimalaus greičio rekordas serijiniu būdu gaminamų automobilių gretose priklauso „Bugatti Veyron Super Sport“, rekordinio bandymo metu pasiekusiam 434 km/val. greitį.

„Rotary Supercars“ šiuo metu tobulina kitus du hiperautomobilių modelius. Be jau aprašyto galingesniojo „RSC Predator GT“ planuojama gaminti ir „RSC VelociRaptor“ su 4 rotorių ir dviejų turbinų varikliu „Wankel“. Beje, šis galios agregatas sukonstruotas rotorinio variklio „Mazda 13B MSP” pagrindu – vokiečių bendrovės inžinieriai japonišką variklį „forsavo“ iki 1,2 tūkst. „arklių“.

Vieną iš kuriamų automobilinių stebuklų bendrovė planuoja pristatyti jau artimiausią pavasarį Monako kunigaikštystėje vyksiančioje parodoje „Top Marques Monaco“. Jei viskas klostysis pagal planus, serijiniu būdu vokiški hiperautomobiliai gali būti pradėti gaminti 2012-ųjų pabaigoje. Tikslus modelio pavadinimas, kaip skelbia gamintojas – „RSC SuperRaptor CF (52R4T)“.

Siekiamos techninės charakteristikos

Maksimalus greitis: 450+ km/val.

Greitėjimo charakteristikos:

0 – 100 km/h – per 0,9 sek.

0 – 200 km/h – per 2,7 sek.

0 – 300 km/h – per 3,6 sek.

0 – 400 km/h – per 4,8 sek.

0 – 500 km/h – per 6,1 sek.

Stabdymo charakteristikos:

100 – 0 km/h – per 1,4 sek., 17 metrų

200 – 0 km/h – per 2,8 sek., 61 metras

300 – 0 km/h – per 3,8 sek., 75 metrai

400 – 0 km/val. –

500 – 0 km/val. –

„g“ perkrovos greitėjant – 3 „g”

„g“ perkrovos stabdant – 5,6 „g”