„Indijos rinkai bus skirtas svarbus vaidmuo „Toyotos“ planuose. Ir mums atėjo laikas stiprinti savo verslą čia“, – „Etios“ pristatymo konferencijoje sakė vienas „Toyotos“ vadovų Kazuo Okomoto.

Manoma, kad šiemet Indijos automobilių rinka išaugs 16 proc. ir čia per metus bus parduota 1,4 mln. mašinų.

„Pristatydami „Etios“ tikimės Indijoje per trumpą laiką atsiriekti savo rinkos dalį“, – sakė Indijos „Toyota“ padalinio marketingo vadovas Sandeepas Singhas.

Japonų teigimu, prie šio projekto 4 metus dirbo apie 2 tūkst. inžinierių. Nors kompanija oficialiai dar nesako, kiek kainuos iki metų pabaigos rinkoje pasirodysiantis „Toyota Etios“, manoma, kad jo kaina neviršys 10 tūkst. JAV dolerių.

„Toyota Etios“ bus galima rinktis su vienu iš dviejų 1.2 l arba 1.5 l benzininių variklių, o dyzelinių agregatų kol kas nebus siūloma.

Per metus „Toyota“ tikisi Indijoje parduoti apie 70 tūkst. „Etios“ vienetų. Japonai taip pat iki 2010 m. išplės atstovybių tinklą iki 150 (šiuo metu šalyje dirba 97 markės atstovai).

„Toyota“ automobilius Indijoje pradėjo gaminti dar 1999 m., tačiau 2009 m. šioje šalyje pagamino tik kiek daugiau nei 51 tūkst. mašinų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją