„Labai tikėtina, kad pradėsime gamybą Švedijoje. Trollhättanas yra vienas iš galimų variantų“, – sakė „Subaru Nordic“ atstovas Thomas Posslingas.

„Tai gera vietovė, kurioje gerai išvystyta logistika, reikalinga automobilių pramonei. Sprendimą priimsime iki vasaros, tikiuosi, kad per artimiausius porą mėnesių. Jeigu mes ištarsime „taip“, gamyba gali prasidėti labai greitai“, – pridūrė jis.

T.Posslingo teigimu, „Saab“ šiame projekte nedalyvaus – jie tik nuomoja patalpas Italijos kompanijai „BRC Gas Equipment“, kuri bendradarbiauja su „Subaru Nordic“.

Jis neatskleidė, ar kiti „Subaru“ padaliniai taip pat ruošiasi gaminti CNG modelius.

„Tai yra švediškas projektas, o ne „Subaru Japan“ ar „Fuji Heavy Industries“. Tai yra Šiaurės regiono projektas, vykdomas kartu su BRC. Iš „Subaru Japan“ gausime tik techninę paramą. Daugiau jie niekuo nėra susiję“, – teigė T.Posslingas.

Planuojama, kad automobiliai bus surenkami Japonijoje, o Švedijoje perdirbami. Iš pradžių CNG dujomis varomi modeliai bus parduodami tik Švedijoje, vėliau bus svarstoma ir eksporto galimybė.

„Subaru“ kol kas nenusprendė kiek automobilių gamins, nes laukiama kol šalies vyriausybė patvirtins 2012-ųjų mokesčių įmonėms tvarką.

„Jeigu tvarka bus tokia pat, kaip šiandien, rinka bus didesnė. Kadangi tai yra mūsų projektas, mes ir nuspręsime, kur gaminti automobilius. Mes norime gaminti visus CNG automobilius Švedijoje“, – sakė T.Posslingas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją