Automobilių aukštis išliko nepakitęs, tačiau naujoji dizaino „kalba“ ir „Fabia“, ir „Roomster“ modelio priekinės dalies išvaizdai suteikė daugiau dinamiškumo bei vizualinio lengvumo, lyginant su senesne versija. Stilius bus pakeistas ir „Scout“ modelių linijai, kuri taip pat bus pristatyta pirmosiomis kovo dienomis Ženevos automobilių parodoje.

Atnaujintą „Fabia“ ir „Roomster“ išvaizdą pabrėžia naujos radiatoriaus grotelės ir kitokios formos priekiniai žibintai, išryškinantys horizontalias linijas transporto priemonės priekyje. Tačiau dėl labiau dinamiškos priekinės dalies „Fabia“ neprarado savo elegancijos, o „Roomster“ vis dar traukia akį savo netradicine išvaizda. Tiesiog abu modeliai dabar atrodo dar brandesni ir emociškai išraiškingi. Be to, abiems atnaujintiems modeliams nuo šiol bus siūlomi nauji lengvo lydinio ratlankiai, dekoratyviniai ratų gaubtai ir keletas naujų spalvų.

„Fabia“, „Fabia Combi“ ir „Roomster“ kartu su nauju „veidu“ gauna keletą techninių patobulinimų, įskaitant ir naujus modernius turbininius benzininius variklius. Visiems šios linijos modeliams gamintojas siūlo iš viso septynis benzininius ir tris turbodyzelinius galios agregatus, kurių galia svyruoja nuo 44 kW iki 77 kW.

Visi varikliai atitinka „Euro 5“ aplinkosaugos standarto reikalavimus ir pasižymi itin mažomis degalų sąnaudomis bei žemu CO2 emisijos lygiu. Pavyzdžiui, poroje su 7 laipsnių DSG transmisija naujas 1,2 TSI benzininis 77 kW variklis vidutiniškai naudoja tik 5,3 l/100 km. Beje, šis naujas 1,2 TSI variklis siūlomas dviejų galingumų – 63 kW ir 77 kW. Abi šias versijas bus galima rinktis ir su 5 laipsnių mechanine pavarų dėže.

1,2-1,6 litro darbo tūrio dyzelinių variklių galia svyruoja nuo 55 kW iki 77 kW. Vienas iš pagrindinių pakeitimų aukšto slėgio „Common Rail“ įpurškimo sistemoje – 1.600 barų siekiantis įpurškimo slėgis ir nauji pjezoelektriniai purkštukai, kurie gali atlikti iki penkių dyzelino įpurškimų per vieną ciklą. Dėl to varikliai dirba žymiai švelniau ir visų siūlomų turbodyzelinių motorų CO2 emisija yra žemiau 110g/km ribos.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją