Lietuvos vairuotojų sąjungos (LVS) atstovas Vigilijus Sadauskas LŽ teigė, kad toks projektas, koks siūlomas dabar, gali atnešti daugiau žalos nei naudos, nes yra pavojus, kad apribojus galimybę skolininkams atlikti jų automobilių techninę apžiūrą, šie pradės iš viso ją ignoruoti ir ryšis važinėti be privalomo techninės apžiūros talono.

„Jeigu vairuotojas turi „prisirinkęs“ baudų kelis ar net keliolika tūkstančių litų, jam nebus baisu papildomai „užsidirbti“ 100-150 litų baudą už tai, kad sustabdytas policijos negalės pateikti apžiūros talono. Be to, kaip bus, jeigu automobilis registruotas skolų neturinčio asmens vardu, nors faktiškai juo naudojasi piktybiškai baudų nemokantis žmogus? Juk užteks skolų šleifo neturinčiam asmeniui atvykti į techninės apžiūros stotį, sėkmingai atlikti privalomus formalumus ir gauti reikiamą dokumentą, o automobilį vėl perduoti nemokiam draugui“, - LŽ sakė V.Sadauskas.

Vilniaus apskrities Kelių patrulių rinktinės vadas Marius Putrimas LŽ patvirtino, kad šiandien iš visų už KET pažeidimus sulaikomų vairuotojų maždaug dešimtadalis neturi automobilių techninės apžiūros talonų, tad pareigūnas abejoja, kad siūlymas uždrausti skolininkams atlikti techninę apžiūrą duos norimą rezultatą.

Lietuvos techninių apžiūrų įmonių asociacijos „Transeksta“ direktorius Gintautas Šlėderis LŽ tvirtino, kad valdžios noras pažaboti piktybiškai baudų nemokančius vairuotojus yra pagirtinas, tačiau vien draudimas skolininkams atlikti techninę apžiūrą baudų surenkamumo problemos neišspręs. Jo nuomone, reikia taikyti visą kompleksą drausminimo priemonių, pavyzdžiui, iš skolininkų būtų galima laikinai konfiskuoti valstybinius automobilio numerius arba net taikyti transporto priemonės areštą.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją