Europos Komisija pasiūlė pakeisti techninių apžiūrų atlikimo tvarką, o tai gali kainuoti tūkstančius darbo vietų ir sustabdyti automobilių perdarymo pramonę.

Pagal parengtą pasiūlymą, visų automobilių techninės charakteristikos turėtų išlikti nepakitusios nuo tada, kai jie išriedėjo pro gamyklos vartus.

Jeigu būtų patvirtintos naujos taisyklės, techninės apžiūros nepraeitų automobiliai, kuriems buvo atlikti bet kokie pakeitimai. Tai atsilieptų milijonams vairuotojų, kurie negailėdami leidžia pinigus mašinų tobulinimui.

Vienas iš pasiūlymų – „visi automobilių komponentai turi atitikti tas charakteristikas, kurios buvo pirmos registracijos metu“.

Įvairios organizacijos jau pasisakė prieš ruošiamus pakeitimus.

„Mes nenorime to ir esame griežtai prieš. Jeigu kiekviena perdaryta mašina būtų sugedusi ir turėtų problemų, tuomet būtų kitaip, bet taip nėra. Dauguma pakeitimų neturi įtakos automobilio saugumui. O nauja tvarka apims viską nuo ratų iki kėbulo pakeitimų. Niekas nėra patenkintas važiuodamas į techninę apžiūrą, vis dėlto mūsų sistema yra pakankamai gera. Techninių apžiūrų centrams tai kainuos daug, tačiau tai neduos grąžos. Planas yra kvailas“, – sakė Britanijos automobilių asociacijos AA atstovė Vanessa Guyll.

Taip pat norima pakeisti istorinių automobilių apibrėžimą, kurie būtų atleisti nuo techninės apžiūros. Į tokių mašinų statusą pretenduotų senesni nei 30 metų modeliai, kurie atitikties įvertinimo metu „būtų originalios kondicijos, įskaitant ir išvaizdą“. Tai būtų automobiliai, „neturintys jokių pagrindinių techninių komponentų pakeitimų, tokių kaip variklis, stabdžiai, pakaba“.

Klasikiniai automobiliai, kurie neatitiktų tokių istorinėms mašinoms keliamų reikalavimų, turėtų būti tikrinami pagal naują tvarką kaip ir visi kiti automobiliai.


Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (234)