„King Saud“ universitete Riyadhe sukurtas būsimo modelio prototipas turi visų varančiųjų ratų sistemą, tvirtą anglies pluošto rėmą. Kūrėjų teigimu, jis konkuruos su panašiais į „Toyota Highlander“ modeliais.

Kol kas pristatyta tik „Ghazal“ koncepcija, kurios ilgis siekia 4,8 m, o plotis – 1,9 m. Koks bus montuojamas variklis automobilio kūrėjai dar nežino.

„Mūsų tikslas yra gaminti automobilius ir vystyti šią pramonės šaką šalyje. Kėbulas turi būti toks, kad apsaugotų nuo incidentų, ypač nuo susidūrimų su kupranugariais. Tokie incidentai – dažnas reiškinys dykumose“, – sakė universiteto inžinerijos skyriaus vadovas Adelas Al Shayea.

Investicijos į šį projektą siekia 500 mln. JAV dolerių, tačiau šiuo metu ieškoma partnerių, kurie skirtų dar maždaug tiek pat pinigų ir padėtų „Ghazal“ visureigiui virsti realybe. Šio modelio kūrėjai tikisi, kad jis į kelius išriedės maždaug po 3 metų. Tikimasi, kad jo kaina bus apie 20 proc. mažesnė nei konkurentų.

Prognozuojama, kad per 3 metus automobilių pardavimai Saudo Arabijoje išaugs iki 884 tūkst. vnt. Pernai šalyje buvo parduota 688 tūkst. vnt. Palyginimui – 2011-aisiais 808 059 automobiliai buvo parduoti penktoje pagal dydį Europos rinkoje Ispanijoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (56)