Įkūrėjas anksčiau buvo profesionalus lenktynininkas, todėl kurdamas pirmąjį automobilį panaudojo nemažai savo patirties. Nors modelio išvaizda ir primena rinkoje esančius konkurentus, tačiau tai išskirtinis automobilis. Visų pirma dėl to, kad jo ratus varo ne tik vidaus degimo variklis, bet ir elektrinis.

Po automobilio antvožu slepiasi 3,5 l darbinio tūrio 6 cilindrų variklis, pasiekiantis 240 AG. Spėjama, kad tai „Renault“ arba „Nissan“ gaminys, o elektrinio variklio kilmė nėra aiški. Didžioji dalis automobilio detalių yra kitų gamintojų, tačiau apie 35 proc. sudėtinių dalių – rusiškos. Žadama, kad padedant elektriniam varikliui, pavyks įveikti apie 400 km atstumą. Iki 100 km/val. „Marussia“ įsibėgės maždaug per 5 sek., o jo didžiausias greitis bus 320 km/val.

Automobilio viduje – moderniausios technologijos. Rusų kompanijos atstovai pasiūlys „4G Yota“ tinklą su 10 Mbps duomenų perdavimo greičiu, „Bluetooth“ ir GPS funkcijas bei 320 GB kietąjį diską.

Saugiausias pasaulyje?

„Pastarąjį šimtmetį visi automobiliai buvo gaminami pagal tą pačią konstrukcinę bazę. Mes sukūrėme visai kitokią serijinio automobilio konstrukciją, panašią kaip automobilių sporte, – teigė N.Fomenka. – Pavyzdžiui, šios mašinos pakaba visiškai skiriasi nuo įprastinės. Be to, „Marussia“ yra sumontuotas rėmas iš trijų dalių. Tai pats patikimiausias iš automobilių gamyboje naudojamų saugumo formatų. Ši mašina važiuoja labai greitai ir yra pati saugiausia – jos keleiviai net ir per eismo įvykį nenukentės.“

„Marussia“ išties yra inovatyvus mechanikos kūrinys. Naujojo sportinio automobilio pakaba yra dviejų padėčių ir pagal poreikį ją galima reguliuoti. „Marussia“ pirkėjams siūlomas standartinis automobilio rėmas, o išorę galima išsirinkti pagal pageidavimą iš pasiūlytų variantų.

Vieni iš svarbiausių akcentų – saugumas ir greitis – pasirinkti neatsitiktinai. Juk jų kūrėjas N.Fomenka buvo profesionalus lenktynininkas, todėl kurdamas pirmąjį automobilį atsižvelgė į savo patirtį. Tvirtinama, kad pagal šiame automobilyje įdiegtas saugumo priemones jis neturi analogų tarp serijinių mašinų.

Ambicingi planai

Ambicingojo konstruktoriaus planuose – sportinės automobilio versijos pasirodymas FIA GT čempionate šiais metais.

Rusijos sportinių automobilių gamintojas „Marussia“ balandį pristatys naują modelį – sportinį SUV.
Tai buvo paskelbta „Formulės-1“ komandos „Virgin Racing Team“, kurios partneriais yra rusai, bolido pristatymo metu.

„Marussia Motors“ planuoja Rusijoje rinkti pagal išankstinius užsakymus pirmus „prekinius“ automobilius, o iš viso 2010 metais numato išleisti apie 200 mašinų. 2012-aisias automobilių gamybos apimtys turėtų pasiekti 2000 mašinų.

„Marussia“ dabar turi du naujus modelius – kupė B1 ir B2. Serijiniai modeliai turės šešių cilindrų variklį „Cosworth“, kuris bus keturių variantų – nuo 325 iki 420 AG. Orientacinė „Marussia“ automobilio kaina – apie 100 tūkst. eurų (345 tūkst. litų).

„Marussia“ – dvivietė GT klasės kupė, sukurta vadovaujantis visais sportinių automobilių kūrimo kanonais. Daug kam turbūt norėtųsi kūrėjų paklausti, kiek gamintojai nukopijavo vakarietiškų superautomobilių idėjų? Tačiau gamintojai iš anksto apsidraudė ir teigia, kad net 85 proc. dizaino, konstrukcijos ir technologijų sukūrė „Marussia Motors“ inžinieriai.

Automobilio širdis – 3,6 litro V6 variklis – sukurta bendradarbiaujant su kompanija „Crosworth“. Variklis turi šešias modifikacijas. Standartinė – 245 AG su 330 Nm sukimo momentu iki 100 km per val. įsibėgėjančio per 5 sekundes – nėra nieko ypatingo, nes pats automobilis sveria 1100 kg.

Tačiau kam to nepakaks, galės pasirinkti iš aliuminio pagamintą kėbulą, sveriantį 850 kg. Tai leis pasiekti net 420 AG ir „šimtinę“ pasiekti per 3,2 sek. – čia jau primena superautomobilį.