„Klasikos“ paklausa labai sumažėjo. Laikas atsisveikinti“, - bendrovės atstovas Igoris Burenkovas rašo pranešime, atsiųstame naujienų agentūrai AFP.

Sovietų Sąjungos automobilių gamykloje „AvtoVAZ“ pradėtas gaminti ir jos simboliu tapęs automobilis „Lada 2107“, kuris Europoje pardavinėjamas su prekiniu ženklu „Riva“, tuo metu buvo Volgos regione įsikūrusios įmonės greičiausias ir sportiškiausias modelis.

Šis automobilis yra modernizuota pirmosios laidos „Žigulių“ (VAZ 2101) versija. Tokios mašinos buvo pradėtos gaminti Sovietų Sąjungoje pagal susitarimą su Italija, o jų prototipu tapo automobilis „Fiat 124“ – keturių durų sedanas, pradėjęs riedėti nuo konvejerių 1966 metais ir sulaukęs didelio populiarumo Europoje.

„Lada“ pranešė, kad 2107-ojo modelio pardavimai per šių metų pirmąjį ketvirtį sumažėjo 76 proc., pirkėjams renkantis šios įmonės naujesnių modelių mašinas.

Kampuotas, tačiau daugelio pamiltas automobilis su rmechanine pavarų dėže „išspausdavo“ 150 kilometrų per valandą, tačiau pasižymėjo itin santūriu dizainu – kai kuriuose modeliuose iš patogumų tebuvo paprastas radijo imtuvas ir ventiliatorius.

2107-ojo modelio „Žiguliai“, Rusijoje daugeliui žinomi kaip „septintukas“, gamybos klestėjimo laikais buvo eksportuojami į įvairias šalis, tarp jų ir Meksika ir Brazilija, o pastaruoju metu buvo gaminami „AvtoVAZ“ gamykloje Iževske.

Ši gamykla planuoja pereiti prie ketverių durų sedano „Lada Granta“ gamybos.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)