Izraeliui skirtas „Fluence ZE“ yra didesnis ir gerokai sunkesnis už tradicinį modelį, jo maksimalus greitis – 135 km/val. Nors išoriškai automobilis panašus į įprastą „Fluence“, jis turi kelis esminius skirtumus.

Elektromobilis pailgintas iki 4,75 m, kad galinėje jo dalyje tilptų baterija – taigi modelis yra 13 cm ilgesnis už tradicinį „Fluence“. Užpakalinė dalis taip pat praplatinta iki 1,81 m, kad būtų išlaikytos automobilio proporcijos.

Nors „Fluence ZE“ ilgesnis, jo bagažinė mažesnė – tik 300 l talpos (kaip ir mažučio „Renault Clio“). Naudingą vietą „suvalgė“ didelės talpos baterija, sverianti 250 kg. Bendras automobilio svoris visiškai ne elegantiškas – nors nėra sunkaus benzininio variklio, „Fluence ZE“ sveria 1 543 kg, apie 300 kg daugiau nei benzininis modelis. Tad nieko nuostabaus, kad elektromobilio maksimalus greitis susitraukė iki 135 km/val.

Nepaisant padidėjusių matmenų, elektromobilio salonas yra patogus, kaip ir įprasto „Fluence“. Automobilis turi visus aksesuarus, įskaitant įmontuotą navigacijos sistemą su LCD ekranu, dvigubą elektrinę klimato kontrolę ir t.t.

„Fluence ZE“ pritaikytas naudoti tris krovimo metodus. Pirmasis naudoja įprastą namų elektros rozetę ir pilnai įkraunamas per 6-8 val. Antrasis metodas naudoja greitą pramoninį krovimą, kuris užtrunka tik 30 min. Trečias metodas – baterijos keitimas „Better Place“ stotelėje. Kol kas nėra žinoma, ar „Better Place“ akcentuos galimybę krauti namie, kompanijai žymiai naudingiau, kad vartotojai naudotųsi jos baterijų keitimo stotelėmis.

„Renault“ pažymi, kad įsipareigojo pagaminti 100 tūkst. „Fluence ZE“ kompanijai „Better Place“ iki 2016 m. O „Better Place“ jau kelis kartus patikino, kad automobilio užsakymai jau dabar siekia 10 tūkst. Tikimasi, kad šitiek elektromobilių bus parduota pirmaisiais metais, kai tik pradės veikti „Better Place“ krovimo stotelių infrastruktūra.