Telefoninė klientų apklausa atlikta 26 šalyse, viso apklausta 1 mln. 250 tūkst. klientų (20 proc. visų naują „Renault” automobilį pirkusių klientų ir 80 proc. garantinio aptarnavimo paslaugomis pasinaudojusių klientų).

994 tūkst. apklaustųjų teigė esą visiškai patenkinti „Renault teikiamomis paslaugomis automobilio pirkimo metu bei teikiant garantinį automobilio aptarnavimą.

Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje klientų apklausa telefonu buvo atlikta 2008 m. spalio – 2009 m. rugsėjo mėn. Tyrimo duomenimis, Lietuvoje 87,2 proc. „Renault“ klientų visiškai patenkinti teikiamomis paslaugomis (apklausti 776 klientai), Latvijoje – 88 proc. (apklausti 811 klientai), Estijoje – 98,8 proc. (apklausti 762 klientai).

Lyginat su 2006 m. įgyvendinta analogiška „Renault” klientų apklausa, pasitenkinimas „Renault“ teikiamomis paslaugomis išaugo 8,6 punkto.

„Renault” Pardavimų ir serviso paslaugų kokybės departamento direktoriaus Danielo Kellerio teigimu, pasiekti gerų rezultatų padėjo įgyvendintas „Renault kokybės tobulėjimo“ planas PER4 (Excellence Plan 4).

PER4 programa buvo pradėta įgyvendinti 2006 m. sausio mėn. Programos tikslas – užtikrinti klientų pasitenkinimą kompanijos paslaugomis automobilio pirkimo metu bei teikiant garantinį automobilio aptarnavimą.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją