Prancūzijoje valstybinė 5 tūkst. eurų dydžio subsidija sumažins „Renault Kangoo Express Z.E.“ kainą iki 15 tūkst. eurų be PVM – tiek pat kainuoja vienodos galios „Kangoo Express“ su dyzeliniu varikliu.

Automobilis bus įsigyjamas atskirai nuo automobilio baterijos. Klientai galės pirkti arba nuomotis šį automobilį ir išsiimti abonementą baterijai, kuris mėnesiui kainuos nuo 72 eurų be PVM.

„Kangoo Express Z.E.“ automobilio įkrovimas (160 km atstumui) kainuos nuo vieno iki dviejų eurų, priklausomai nuo vietinių elektros kainų (kWh). Gamintojų teigimu, šios sąnaudos bus pastebimai mažesnės nei vidaus degimo varikliu varomo mažo furgono.

Šis elektrinis komercinis automobilis sukurtas pagal „Renault Kangoo Express“ koncepciją. „Renault Kangoo Express Z.E.“ automobilio ilgis yra 4,21 m. Automobilio krovinių talpa – nuo 3 iki 3,5 kubinių metrų. Kraunamosios dalies ilgis – 2,50 m, o leistina apkrova siekia 650 kg. Baterijos yra įmontuotos po automobilio dugnu, pačiame centre, todėl maksimalus automobilio apkrovimas gali būti toks pat kaip ir vidaus degimo variklio varomo „Kangoo Express“ modelio. Asimetriškos užpakalinės durys ir slankiojančios durelės leidžia lengvai pasiekti krovinių skyrių, kuriame telpa euro padėklas.

Klientai taip pat galės naudotis tokia pat profesionalia įranga, kuri būdinga ir „Kangoo Express“ modeliui: ištisine arba pasukama pertvara, sulankstoma keleivio sėdyne, atidaromu galiniu stogu, rankiniu arba automatiniu kondicionavimo valdymu ir garso įranga su Bluetooth ryšiu.

„Renault Kangoo Express Z.E.“ automobilio išvaizda yra labai panaši į vidaus degimo varikliu varomo modelio dizainą. Automobilio gale esantis chromuotas „Z.E.“ ženklas žymi, kad tai yra elektrinis automobilis. Įkrovimo sklendė yra automobilio priekyje, greta dešinio priekinio žibinto. Standartinis įkrovimas naudojant buitinį maitinimo lizdą (16A 220V) trunka nuo šešių iki aštuonių valandų, kai automobilis paliekamas nakčiai krautis arba atliekant įkrovimą darbo valandomis.

Variklis akimirksniu gali pasiekti maksimalų sukimo momentą, lygų 226 Nm, automobiliui pajudėjus iš vietos. Elektrinis variklis gali išvystyti 44 kW galią (60 AG).

Kai vairuotojas spaudžia akceleratoriaus pedalą, 22 kWh ličio-jonų akumuliatorius perduoda energiją į elektros variklį. Pastarasis paverčia šią gautą energiją į mechaninį judėjimą, kuris atitinkamai siunčiamas į varančiuosius ratus. Akumuliatorius įsikrauna sumažėjus automobilio greičiui, kai vairuotojas pakelia pėdą nuo greičio pedalo. Automobilio variklis sugrąžina automobilio kinetinę energiją ir paverčia ją elektros srove. Sukurta elektros srovė įkrauna akumuliatorių.

„Renault Kangoo Express Z.E.“ automobilio kėbulai bus sodrios arba metalo spalvos, kurią bus galima rinktis iš devynių variantų. Verslo klientai galės užsisakyti automobilius pagal jų įmonių logotipuose vyraujančią spalvą.

Elektrinis furgonas bus gaminamas Prancūzijoje, Mobežo mieste esančioje „Renault“ M.C.A (Maubeuge Carrosserie Automobile) gamykloje. Šis naujasis modelis bus gaminamas ta pačia gamybos linija, kuria gaminami ir modeliai su vidaus degimo varikliu.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją