RWE šiuo metu kuria nacionalinę elektromobilių krovimo stotelių infrastruktūrą – iki 2010 m. pabaigos pagrindiniuose Vokietijos miestuose atsiras daugybė „RWE Autostrom“ krovimo stotelių. Jau dabar šalyje veikia daugiau nei 240 RWE stotelių, kurios krauna elektromobilius 100 proc. švaria elektra, gaminama iš atsinaujinančių šaltinių.

Vokietijos vyriausybė šiam projektui skyrė apie 10 mln. JAV dolerių. Praėjusiais metais paskelbta strategija iki 2020 m. šalyje turėti 1 mln. elektromobilių.

Kadangi norima elektromobilius integruoti į vieną labiausiai perpildytų Vokietijos autostradų – A40 autobaną – būtina patikrinti, kaip šie ekomobiliai reaguoja į dažną greičio kitimą ir kamščius. Testuojamų EV flotilę sudaro 40 „Renault“ ikiserijinių modelių, įskaitant mikroautobusą „Kangoo Rapid Z.E“ ir penkiavietį „Fluence Z.E“. Likusius 110 elektromobilių parūpino RWE – perdirbtus du „Fiat“ modelius.

Nors Vokietijos planai atrodo gražiai, tačiau šalies automobilių gamintojai neskuba prisijungti prie „žaliosios lygos“ – pirmasis vokiškas elektromobilis, kaip tikimasi, pasirodys tik 2012 m.