„Renault Alpine A110-50“ – tai iš esmės yra „Dezir“ modeliu pradėtos naujos „Renault“ dizaino krypties, kurios kūrėjas yra Laurensas van den Ackeris, tęsinys. Be to, šios naujos dizaino tendencijos bus įgyvendintos kompanijos ateities modeliuose.

Koncepcinio automobilio bagažinė įrengta priekyje, o variklio skyriaus dangtis yra beveik pačiame gale. Durys yra sukurtos taip, kad atsidarytų kaip žirklės. Anglies pluošto kebulas yra neįprasto mėlyno atspalvio, kuris atgaivina ir iš naujo pateikia žymųjį „Alpine Blue“.

„Renault Alpine A110-50“ ratų bazė siekia 2625 mm, ašių plotis – 1680 mm priekyje ir 1690 mm gale.

21 colio ratlankiai su vienu centriniu tvirtinimo elementu yra sukurti specialiai šiam automobiliui ir „apauti“ įprastiems keliams taip pat tinkančiomis „Michelin“ padangomis.

„Renault Alpine A110-50“ koncepcinis modelis buvo sukurtas naudojant „Mégane Trophy“ platformą, todėl jų techninės charakteristikos yra iš esmės identiškos. Prieš galinę ašį montuojamas 3.5 l darbo tūrio, V6 variklis išvysto 400 AG.

„Renault Alpine A110-50“ koncepcinis automobilis turi pusiau automatinę šešių laipsnių sekvencinę pavarų dėžę. Siekiant vairuotojui suteikti galimybę betarpiškai valdyti automobilį, buvo atsisakyta tokių pagalbinių sistemų kaip ABS, sukibimo kontrolė ir pan.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)