„Chevrolet Volt“ automobiliai Lietuvoje bus parduodami tik kitais metais, todėl R. Bagdonavičienė elektromobilį pirko JAV. Kelias savaites mašiną vairuojanti moteris teigia, kad bent jau kol kas „Volt“ visiškai pateisina jos lūkesčius.

„Automobilio valdymas visiškai nesiskiria nuo įprasto, o traukos tikrai užtenka“, - teigia R. Bagdonavičienė, į elektromobilį persėdus iš 7-os serijos BMW.

Pilnai įkrauti automobilio akumuliatorius prireikia 3,5 val., o nuvažiuoti miesto sąlygomis galima apie 50 km. Užmiestyje kiek daugiau – apie 80 km. Kuomet akumuliatorių energija išsenka įsijungia benzininis variklis, kuris dirba kaip generatorius.

„Automobilį kraunant naktį, kuomet galioja naktiniai tarifai, 100 km nuvažiuoti kainuoja apie 10-11 Lt. Tokį automobilį pirkau todėl, kad mums išties rūpi gamta ir aplinka, kurioje mes gyvename - teigė R. Bagdonavičienė.

Tiesa, pats automobilis nėra pigus – jis kainavo apie 140 tūkst. Lt. Kol kas nėra aišku, kaip Lietuvoje bus aptarnaujami elektromobiliai, jeigu jiems prireiktų techninės pagalbos.

„Tiesą pasakius tuo nesidomėjome. Tiesiog yra gamintojų garantija“, - teigė R. Bagdonavičienė.

Šis „Chevrolet Volt“ yra pirmasis serijinis elektromobilis Kaune, o jam laikinosios sostinės vadovai išdavė leidimą automobilį apmokestintose Kauno vietose statyti nemokamai. Planuojama, kad tokia išimtis bus taikoma visiems elektromobiliams. Hibridinių mašinų savininkai už mašinų statymą ir toliau turės mokėti įprasta tvarka.

DELFI primena, kad nuo rugsėjo pabaigos Klaipėdoje elektra ar vandeniliu varomų automobilių vairuotojai taip pat atleisti nuo rinkliavos už automobilių stovėjimą. Tiesa, uostamiestyje kol kas nėra registruotas nė vienas toks automobilis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją