PSA koncerno prezidentas Philippe Varinas dar 2009 m. pabaigoje atskleidė, kad skaičių deriniu 508 pavadintas automobilis taps „Peugeot“ modelių 407 ir 607 pamaina. O šių metų Ženevos automobilių parodoje kompanija pristatė naujojo modelio koncepciją, pavadintą „5 by Peugeot“.

Gamintojo pranešime techninių duomenų ar kitokių skaičių pateikiama šykščiai, tačiau rašoma, kad „automobilio salonas bus erdvus, o bagažinė – didelė“.

Pagal bendrą PSA koncerno platformą sukurtas ir Europos rinkai skirtas „Peugeot 508“ bus gaminamas Prancūzijoje, o vėliau pasirodys ir Kinijoje pagaminta sedano versija, kuri bus skirta šios šalies vairuotojams.

Europiečiai galės rinktis „Peugeot 508“ sedano (4,79 m ilgio) arba SW universalo (4,81 m ilgio) kėbulu.

Automobilis bus siūlomas su nauja e-HDi sistema (naujos kartos Start/Stop sistema). Po „Peugeot 508“ debiuto praėjus keliems mėnesiams, taip pat pasirodys ir automobilis su Hybrid4 technologija. Ši visais ratais varoma versija turės 200 AG pasiekiančią hibridinę sistemą, kurios CO2 emisija bus 99 g/km (arba 0 važiuojant elektrine pavara).

Naujojo modelio debiutas numatytas spalio pradžioje Paryžiaus automobilių parodoje, o jo prekyba Europoje prasidės 2011 m. pradžioje. „Peugeot 508“ kaina kol kas oficialiai neatskleidžiama.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją